Diety i odchudzanie

Oceń
Diety i odchudzanie - 2.6/5. Oddano 17 głosy.

Co po diecie kopehnaskiej? Jak utrzymać wagę? Jadłospis

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Zbliżasz się do końca diety 13 dniowej lub planujesz ją rozpocząć i zastanawiasz się, jak powinien wyglądać jadłospis po diecie kopenhaskiej, dzięki któremu utrzymasz efekty? Stopniowe zwiększanie kalorii oraz zmiana nawyków żywieniowych to podstawa. Podpowiadamy, jak zrobić to właściwie i jak utrzymać wagę po diecie kopenhaskiej.

14 skutecznych porad, które pomogą Ci wytrwać w diecie kopenhaskiej

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Schudnąć nawet 20 kg w ciągu dwóch tygodni - brzmi zachęcająco, jednak aby tego dokonać potrzeba naprawdę silnej woli. Trzy małe posiłki dziennie, dostarczające do organizmu łącznie około 800 kcal - to właśnie dlatego tak trudno wytrwać na diecie kopenhaskiej. Przekonaj się, co może pomóc Ci ją ukończyć.

Dieta przy nadmiarze żelaza. Skutki nadmiaru żelaza

Paulina Żukowska ponad miesiąc temu

Żelazo jest słabo przyswajalnym pierwiastkiem. Nawet gdy jemy produkty bogate w ten pierwiastek, nasze organizmy nie są w stanie wchłonąć go z diety w ilości większej niż 15%. Bywają jednak przypadki, że poziom żelaza we krwi jest za wysoki i z czasem może doprowadzić do poważnych powikłań. Co może być tego przyczyną? Jak można sobie pomóc? Czy dieta ma znaczenie?

Dieta rotacyjna – zasady, przykładowy jadłospis

Jakub Wiącek ponad miesiąc temu

Trudno zliczyć systemy żywieniowe, które powstały do tej pory, jednocześnie trudno jest znaleźć te, które mają jakiś sens. Czy dieta rotacyjna to kolejna modna dieta czy raczej można ją zaliczyć do tych racjonalnych?

Dieta biegacza – jadłospis i suplementy

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Odpowiednio skomponowany jadłospis osoby, której integralną częścią życia jest bieganie, stanowi podstawę rozwijania umiejętności biegowych. Bieganie jest sportem wytrzymałościowym, dlatego w przypadku tej dyscypliny szczególnie ważnym jest uzupełnianie zużytych podczas treningu zasobów glikogenu mięśniowego oraz wątrobowego. Co zatem powinien jeść biegacz?

Dieta odmładzająca. Zioła odmładzające

Paulina Żukowska ponad miesiąc temu

Chcesz zachować młodość? Aby urodą i zdrowiem cieszyć się dłużej, wystarczy włączyć do diety kilka zwykłych produktów.

Dieta niskotłuszczowa – jadłospis, przepisy

Marzena Kasprzak ponad miesiąc temu

Coraz częściej czytamy w mediach o tym, że aby schudnąć musimy ograniczyć jakieś produkty czy makroskładniki w diecie oraz wprowadzić wiele ograniczeń. Czy to na pewno prawda? I czy dieta o obniżonej zawartości tłuszczu ma sens?

Biała dieta – jadłospis, przepisy. Co jeść na białej diecie?

Marzena Kasprzak ponad miesiąc temu

Biała dieta – pomoc dla zębów?

Dieta na przytycie – jadłospis. Co jeść żeby przytyć?

Katarzyna Urbańska ponad miesiąc temu

Co jeść żeby przytyć? Jadłospis na zwiększenie masy ciała.

Odchudzające właściwości kurkumy. Czy warto brać kurkumę w kapsułkach?

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Kurkuma jest żółto-pomarańczową przyprawą, która jest znana i bardzo rozpowszechniona w kuchni indyjskiej. Swoją intensywną słoneczną barwę, przyprawa curry zawdzięcza właśnie kurkumie! Kurkuma działa antynowotworowo. Czy posiada także właściwości, które wspomagają redukcję masy ciała?

Dietetyk on-line – wady i zalety poradni internetowych

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Po podjęciu decyzji o zmianie nawyków żywieniowych, bądź szukając specjalisty do spraw żywienia, który może pomóc Ci wprowadzić odpowiednie modyfikacje w sposobie odżywiania zgodnym z zaleceniami do Twojej jednostki chorobowej, z pewnością natknąłeś się na liczne oferty dietetyków internetowych, którzy swoich usług nie świadczą w sposób konwencjonalny. Jakie są zalety, a jakie wady korzystania z serwisów dietetyki online?

Dieta Ewy Chodakowskiej – zasady, jadłospis, przepisy

Sabina Bachleda-Szeliga ponad miesiąc temu

Chyba już wszyscy słyszeli o sukcesach Ewy Chodakowskiej. Znana polska trenerka pokazuje społeczeństwu jak zdrowo żyć, aby czuć się wspaniale w swoim ciele. Stworzyła ona szereg ćwiczeń oraz skomponowała dietę, dzięki której setki Polaków pozbyło się zbędnych kilogramów. Trenerka fitness przede wszystkim skupia się na osobach aktywnych fizycznie, które pragną zrzucić kilka kilogramów nie tylko przez stosowanie diety, ale również poprzez codzienne treningi.

Dieta – odchudzająca, lecznicza, eliminacyjna, zdrowa

Sabina Bachleda-Szeliga ponad miesiąc temu

W internecie, telewizji, radiu jesteśmy zasypywani informacjami na temat zdrowego odżywiania, suplementów, diet odchudzających, zalet diet eliminacyjnych itd. Ale czy każda dieta jest dla nas odpowiednia? I bez żadnych konsekwencji zdrowotnych możemy wyeliminować ze swojego jadłospisu np. gluten? Jaka jest najzdrowsza metoda na pozbycie się zbędnych kilogramów?

Dieta osób niepełnosprawnych ruchowo

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

Ograniczenie sprawności ruchowej rzutując na codzienną aktywność fizyczną pociąga za sobą konieczność pewnej modyfikacji sposobu żywienia.

Dieta na zmęczenie i senność – produkty zalecane i zakazane

Paulina Michalak ponad miesiąc temu

Ciągle czujesz się zmęczony i ospały? Odpowiednie produkty w codziennym menu pobudzą Cię do życia, sprawdź jakie.

Chronodieta – zasady, produkty i efekty stosowania diety startowej

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

W zdrowej diecie liczy się nie tylko jakość posiłków, ale także pora ich spożywania. Kilka słów o odżywianiu zgodnie z rytmem dobowym.