Opinie

  1. Gdy czytam przeciwskazania to w większości nie podają nadwagi i tak mnie to zastanawia czy zeczywiscie osoby z nadwagą czy otyłością nie powinny skakać!? Piszą że nie obciąża ona stawow a wręcz przeciwnie, więc czemu jest napisane że Otyli nie mogą skakać?

  2. Byłam raz, podobało mi się i ja mam właśnie problem z plecami. Mam bardzo spięte mięśnie od stania czy siedzenie i nie wiem czy to miało wpływ ale po trampolinie miałam tak rozluźnione plecy przez cały tydzień, że czułam się po prostu wspaniale. Czy to mogło być właśnie po skakaniu?

  3. Mam 10kg nadwagi czy mogę zacząć skakać na trampolinoe? Był już rower ale zero efektu (jestem po dwóch porodach )

  4. Ja już skaczę od kilku miesięcy 🙂 Bardzo mi się podoba, chyba moja ulubiona dziedzina sportu 😀 Może tylko nie podoba mi się, że piersi się rozciągają, ale na to to tylko dobry stanik (ja mam sportowy i jest super). Zajęcia w Łodzi bardzo sobie chwalę :)))))

  5. Szkoda że nie dowiedziałem się o żadnych zasadach ćwiczeń na trampolinie…

  6. Po jakim czasie, mozna slodziewac sie efektów skaczac na trampolinach?

  7. hej chodzę na fit frog od miesiąca bardzo mi się podoba ale niestety pojawił się ból kolan podczas wchodzenia i schodzenia ze schodów obawiam się że niestety będę musiała zrezygnować ze skakania. Czy ktoś wie czy te bóle to mogą być z nadwyrężenia ze złego skakania czy po prostu minie mi po czasie?????czy też muszę iść do lekarza???

  8. Trampoliny to super sprawa! Chodzę na zajęcia z przyjaciółkami i jest super, miałam trochę problemów na początku z biustem, bo od skakania strasznie się rozciągnął.. Dlatego jak się skacze trzeba pamiętać o dobrym staniku. A tak poza tym trzeba jeszcze uważać na poprawność wykonywania ćwiczeń, bo można niezłej kontuzji dostać, dlatego dobrze jest słuchać trenera 😀

  9. A nadciśnienie przy regularnym braniu leków wyklucza z tego typu ćwiczeń?

  10. Witam mam pytanie jestem od 5miesiecy od operacji kolana czy moge skakac na trampolinie?miałam zespoł fałdu błony maziowej

  11. Od jakiegoś czasu staram się o dziecko czy skoki na trampolinach maja jakiś na to wpływ

  12. Byłam dzis i bardzo fajne aczkolwiek pod koniec ciemno przed oczami mi sie zrobilo za tydzień się jeszcze raz sprawdzę czy tym razem bedzie lepiej.

  13. Byłam i bardzo mi się spodobało. ….jednak pojawił się następnego dnia straszny ból kręgosłupa i chyba musze odpuścić ten rodzaj zajęć

    1. Ból kręgosłupa w odcinku lędźwiowym to prawdopodobnie wynik użyci prostownika czyli mięśnia pośladkowego. długo nie używany, po treningu może objawiać się właśnie bólem w okolicach lędźwi – to są zakwasy tyłka 😉

    2. Pani Majko wlasnie planuje kupic sobie do domu trampoline z mysla o pozbyciu sie cellulitu na udach a nie moge sie zmusic na cwiczenia poza domem. Martwi mnie bardzo informacja o Pani kregoslupie poniewaz mnie czasem wlasnie boli caly kregoslup (nie wiem z jakiego powodu bo zdjecia nic nie wykazaly), zdarza sie to sporadycznie ale… I teraz pytanie – caly czas po trampolinie ten kregoslup Pania bolal czy to kwestia przyzwyczajenia sie do takich cwiczen?

  14. Dlaczego przeciwwskazaniem jest nadwaga? Myślałam, ze właśnie o to chodzi, że jest to trening, by tej nadwagi się pozbyć??

    1. Przeciwwskazaniem do skakania na trampolinie może być nadwaga w przypadku, gdy mówimy o sporej nadwyżce masy ciała. Nadmiar kilogramów stanowi zagrożenie dla naszych stawów i tyczy się to każdego typu ćwiczeń. Ponadto osoby z nadwagą czy otyłością często cierpią na nadciśnienie, a to również stanowi przeciwwskazanie do uprawiania jumping fitnessu. Dlatego na początku należy zdecydować się na mniej obciążający ruch, np. basen, aby nie zrobić sobie krzywdy.

  15. Ja również zaczęłam ćwiczyć na trampolinie i nawet zdecydowałam się zamówić do domu 🙂

    1. Życzymy zatem powodzenia w treningach 🙂

  16. Ja również od ponad roku chodzę na zajęcia na trampolinie. Jestem bardzo zadowolona schudłam ponad 10 liko! Najlepszy trening cardio jaki mozna sobie wyobrazić!
    Dużo śmiechu i utrata zbędnych kilogramów.

    1. Chodze od roku.12 kg mniej i smukłe nogi, jakich nigdy w życiu nie miałam BEZ CELLULITU.Polecam!!!!!

      1. Super gratulacje!!! od jutra zaczynam jeeeeeeeeeeee!!!

  17. byłam 6 czy 7 razy jest bardzo efektywnie jestem bardzo zadowolona 🙂 za każdym razem pot leci po czole czyli działa

    1. Zgadzamy się z opinią Małgosi, dobry trening wylewa z nas siódme poty. 🙂

Napisz swoją opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *