Przepis na koktajl pomidorowy

To jest łatwe porcji: 1
🕣 Czas czytania: < 1 minuty

Moją dzisiejszą propozycją jest szybki oraz prosty w przygotowaniu koktajl pomidorowy, doskonały na słoneczne dni. Jest to źródło witaminy C, PP, witamin z grupy B oraz potasu, magnezu i żelaza. Ze względu na zawartość chilli przyspiesza metabolizm, dlatego zalecany jest, także podczas diet redukcyjnych.

P1010779

Składniki

Sposób przygotowania

Pomidory sparzyć, obrać ze skórki, a następnie pokroić w kostkę. W wysokim pojemniku umieścić pomidory, posiekaną bazylię, pietruszkę oraz przyprawy (według uznania). Całość zmiksować, na koniec dodać wodę (ilość jest zależna od tego jaką gęstość koktajlu preferujcie), wymieszać. Koktajl podawać schłodzony.

P1010771

P1010773

Smacznego !

Opublikowano ponad miesiąc temu
Oceń artykuł
Oceń artykuł
Autor artykułu:
mgr Magdalena Borowiec , Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Ukończyła studia magisterskie na wydziale Nauk o Żywności i Żywieniu, ze specjalnością ”Dietetyka w specyficznych potrzebach żywieniowych".
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Napisz swoją opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *