Jesteś na:

Piękna sylwetka na lato. Podejmij wyzwanie!

16 18 20

Dni stają się coraz dłuższe i cieplejsze. Powoli zrzucamy z siebie czapki, szaliki, rękawiczki, zdejmujemy ciężkie buty i grube kurtki. Nawet nie zauważysz, kiedy z szafy wyciągniesz koszulki z krótkim rękawem i krótkie spodenki. Jesteś na to przygotowana? Już niedługo będziesz mogła pokazać swoje nogi, ramiona. Masz już kostium kąpielowy na plażę?

Jeśli w tym momencie zawahałaś się, a słońce zaczęło cię przerażać, nie martw się. Masz jeszcze trochę czasu, aby pozbyć się niedoskonałości swojego ciała, które pojawiły się w ciągu tych długich, zimowych wieczorów. Z kolejnymi częściami ubioru zrzucaj kolejne kilogramy. Naszym celem jest piękna sylwetka, której nie będziesz się wstydzić pokazać w skąpym bikini na plaży. Czas goni! Nie oglądaj się tylko podejmij wyzwanie razem z nami!



5 kroków do pięknej sylwetki na lato

Do upalnych dni pozostało już niewiele czasu. Jeśli Twoje spodnie stały się nieco bardziej obcisłe, a na twoim brzuchu pojawiła się nieznana dotąd fałdka – najwyższy czas zabrać się za siebie i popracować nad sylwetką!

Od czego zacząć:

  1.    Oczyszczenie. Po zimowym okresie często nasza waga wzrasta. Może być to spowodowane większą ilością tkanki tłuszczowej, ale niekoniecznie. Dieta w tym okresie jest bardzo uboga pod względem ilości witamin, częściej sięgamy po węglowodany w postaci makaronów, kasz, ryżu, aby zapewnić odpowiednią ilość energii naszemu organizmowi. Do tego wszystkiego mroźne i długie wieczory nie zachęcają do wyjścia na zewnątrz czy męczących treningów. Warto na początku pozbyć się z organizmu wszystkich zalegających substancji i toksyn. 5-dniowa głodówka stanie się najlepszym rozwiązaniem. Pozbędziesz się dzięki niej również nadmiaru wody, co z pewnością przełoży się na liczbę kilogramów. Poczujesz się lżej i zyskasz więcej energii na kolejne zmagania w drodze do wymarzonej sylwetki. Pamiętaj jednak, że głodówka to nie jest najzdrowszy sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów. Zbyt długa, może prowadzić do poważnych konsekwencji.
  2.    Przyspieszenie metabolizmu. Wprowadzenie diety redukcyjnej powinno łączyć się również z przspieszeniem metabolizmu, który rozleniowiony po zimie zbyt szybko odkłada zapasy w postaci tkanki tłuszczowej. W ten sposób obudzimy swoje ciało do życia. W końcu idzie wiosna, czas przerwać zimowy sen. Warto uzupełnić swoje posiłki o superfoods, które nie tylko pomogą Ci przyspieszyć przemianę materii, ale także uzupełnią wszelkie braki w witaminach i składnikach mineralnych. Między posiłkami sięgnij po koktajle z dodatkiem młodego jęczmienia, który pomoże Ci w Twoich wysiłkach o zgrabną sylwetkę.
  3. Nie czekaj, zacznij odchudzanie już dziś!

    Nie czekaj, zacznij odchudzanie już dziś!

      Dieta. Jesteś osobą, która potrzebuje konkretnych wskazówek do jadłospisu? Uwielbiasz diety odchudzające? Jak wiesz nie każda jest dobrym rozwiązaniem. Jeśli jednak dokucza Ci fałdka na brzuchu, polecamy dietę ABS. W przyjemny i smaczny sposób pomoże Ci pozbyć się niechcianego tłuszczyku. Pamiętaj jednak, że to nie tylko dieta, ale również ćwiczenia! Zdaniem naszych autorów, najlepszym i najzdrowszym sposobem na zrzucenie tkanki tłuszczowej jest dieta niskowęglowodanowa połączona z aktywnością fizyczną. Bez tych dwóch elementów trudno osiągnąć wymarzone rezultaty.

  4.    Ćwiczenia. Wiemy już, że bez odpowiedniego wysiłku fizycznego, nasza waga się nie zmieni. Tylko, jakie treningi wybrać, aby szybko osiągnąć wymarzony efekt? Prowadzono nad tym zagadnieniem wiele badań. Wszystkie wykazały wyższość treningów interwałowych nad aerobowymi w skuteczności spalania tłuszczu. Bez porządnego spocenia się i zmęczenia nie będzie żadnych efektów! Jeśli doskwiera Ci oponka przedstawiamy najlepsze ćwiczenia, dzięki którym szybko się jej pozbędziesz i uzyskasz kuszący i płaski brzuch.
  5.    Rzeźba. Mała waga i ilość tkanki tłuszczowej to jeszcze nie wszystko. Na atrakcyjność naszej sylwetki w dużej mierze mają wpływ mięśnie. To one podnoszą pośladki, rzeźbią brzuch i ramiona. Bez odpowiedniego treningu siłowego się nie obędziesz. Zobacz jaki ma on wpływ na kobiecą sylwetkę! Pamiętajcie siłownia to nie tylko miejsce dla mężczyzn, silne mięśnie i wyrzeźbiona sylwetka to również przywilej kobiet. Odważ się i idź na siłownie!

Podejmij wyzwanie i wypracuj dla siebie piękną sylwetkę, której nie powstydzisz się latem na plaży. Te 5 kroków w szybki i skuteczny sposób zagwarantują Ci sukces. Jedyne, czego jeszcze potrzebujesz to odrobinę determinacji i wytrwałości. Reszta przyjdzie sama. Powodzenia!

Oceń
Piękna sylwetka na lato. Podejmij wyzwanie! - 7.8/10. Oddano 9 głosy.
ponad miesiąc temu

Twoja opinia jest ważna. Zarówno dla nas jak i innych osób korzystających z naszego serwisu.

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.
Obowiązkowe pola są oznaczone

Chcesz być na bieżąco?