napoje funkcjonalne

Napoje zakazane podczas redukcji tkanki tłuszczowej

Marcin Grzelak ponad miesiąc temu

Niestety wiele osób odchudzających się nie przykłada należytej uwagi do jakości i ilości spożywanych napojów. Zaniedbanie tej kwestii może negatywnie odbić się na naszym zdrowiu oraz sylwetce. W poniższym artykule postaram się omówić i rozwiać wszelkie wątpliwości w tym temacie.

Odwodnienie w czasie treningu – skutki mogą być niebezpieczne!

Marcin Grzelak ponad miesiąc temu

W przypadku osób aktywnych fizycznie prawidłowe nawodnienie organizmu jest niezwykle istotne. W warunkach wzmożonej aktywności fizycznej w organizmie dochodzi do nadmiernej utraty płynów i ważnych elektrolitów. Odwodnienie jest zazwyczaj określane jako łagodne, umiarkowane lub ciężkie, w zależności od niedoboru płynów w organizmie. Zachwianie równowagi wodno-elektrolitowej może być poważnym zagrożeniem dla zdrowia.

Napoje i żywność jako główne źródło wody dla organizmu

Marta Gzyl ponad miesiąc temu

Człowiek dla odpowiedniego nawodnienia organizmu wybiera płyny w postaci wody do picia czy innych napojów. Woda znajduje się jednak także w pożywieniu. Oto krótka charakterystyka głównych źródeł wody w żywieniu człowieka.

Napoje funkcjonalne, czyli różnice pomiędzy napojami izotonicznymi i energetycznymi

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Cztery opisy – cztery rodzaje napojów. Każdy sprawdzi się najlepiej w swojej roli, zastosowany odpowiednio do potrzeb organizmu.