Jesteś na:

Diety i odchudzanie

Oceń
Diety i odchudzanie - 3.5/5. Oddano 13 głosy.

Ranking diet. Porównanie 5 diet odchudzających! Jaką dietę stosować, żeby schudnąć?

Bonavita.pl 2 dni temu

Istnieje wiele diet odchudzających. Nie każda jednak jest zdrowa i skuteczna. Ranking diet pozwoli Wam wybrać najlepszą dietę, która pomoże Wam schudnąć szybko, przyjemnie i na długo!

Dieta wysokobiałkowa. Zasady, jadłospis i efekty

Czy jednak stosowanie wysokobiałkowych diet stanowi długo poszukiwane panaceum na smukłą i zgrabną sylwetkę? Czy jest to całkowicie bezpieczne? Dla kogo ten model żywienia może okazać się niewłaściwy? Odpowiedzi na powyższe pytania możecie Państwo odnaleźć w dzisiejszym artykule. Zapraszamy do lektury!

Skuteczna dieta odchudzająca – schudnij zdrowo!

Bonavita.pl ponad tydzień temu

Efekt odchudzania może pozostać z Tobą na zawsze. Samo odchudzanie może być przyjemne i smaczne. Osiągnij szczupłą sylwetkę i zadbaj o swoje zdrowie!  

Dieta odmładzająca. Zioła odmładzające

Paulina Żukowska ponad tydzień temu

Chcesz zachować młodość? Aby urodą i zdrowiem cieszyć się dłużej, wystarczy włączyć do diety kilka zwykłych produktów.

Dieta makrobiotyczna – jadłospis, przepisy

Ewa Świndryk ponad tydzień temu

Dieta makrobiotyczna znana jest od dziesiątek lat, a jej zasady wywodzą się z chińskiej filozofii. Jakie korzyści niesie z sobą dieta makrobiotyczna? O tym w artykule!

Olej lniany na odchudzanie. Olej lniany na czczo

Jakub Wiącek ponad tydzień temu

Olej lniany w ostatnich latach zyskał sławę jako jeden z najzdrowszych dodatków do diety. Jaki wpływ ma na proces odchudzania?

Post Daniela – jadłospis, przepisy, opinie. Ile można schudnąć na poście?

Magdalena Olejnik ponad tydzień temu

Post Daniela, określany jako „kontrolowana głodówka”, według autorki dr Ewy Dąbrowskiej umożliwia spalanie nagromadzonej tkanki tłuszczowej oraz usunięcie z organizmu zbędnych produktów przemiany materii. Zakłada, że stosowanie tej diety przywraca wewnętrzną równowagę organizmu. Na czym polega post Daniela i czy warto go stosować?

Co jeść na śniadanie, żeby schudnąć? Ile kalorii powinno mieć śniadanie?

Paulina Chrzan ponad miesiąc temu

Większość z nas wie, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Niestety równie duża część z nas nie spożywa go w ogóle lub też przyrządza ten posiłek z niewłaściwych produktów, które dostarczają pustych kalorii i powodują uczucie senności czy szybkie wystąpienie głodu. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że skomponowanie racjonalnego i smacznego śniadania nie jest skomplikowane, a wymaga jedynie znajomości kilku wytycznych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

Dieta odchudzająca dla mężczyzn – jadłospis. Zapotrzebowanie kaloryczne mężczyzny

Jakub Wiącek ponad miesiąc temu

W wielu państwach na całym świecie obserwuje się znaczny odsetek osób z nadwagą lub otyłością. Na szczęście też coraz więcej osób otwiera oczy na rolę diety i zdrowej higieny życia na ich samopoczucie. Mimo, że kwestia odchudzania się mężczyzn jest nieco łatwiejsza niż w przypadku kobiet, to właśnie ten temat zostanie poruszony w poniższym artykule.

Dieta Anny Lewandowskiej – zasady, przepisy, opinie

Jakub Wiącek ponad miesiąc temu

W Polsce nastała moda na zdrowy styl życia. Wraz ze wzrostem popularności fitness klubów wzrosła dostępność do informacji na temat treningu i diety. Co zaleca jedna z najbardziej popularnych osób w branży fitness?

Dieta cukrzycowa w ciąży – co jeść. Jadłospis

Justyna Paroń ponad miesiąc temu

Cukrzyca ciążowa jest jedną z jednostek chorobowych występujących w ciąży, których nieodpowiednie leczenie przyczynia się do szeregu konsekwencji zdrowotnych nie tylko dla matki, ale i dla płodu. Kluczowym elementem w leczeniu ciężarnej jest indywidualnie zbilansowana dieta oraz odpowiednia aktywność fizyczna, które wpływają na wyrównanie glikemii we krwi ciężarnej i zapobiegają powikłaniom zdrowotnym.

Dieta wysokokaloryczna – dla kogo? Jadłospis i produkty wysokokaloryczne

Dominika Guzik ponad miesiąc temu

Spadek wskaźnika BMI poniżej wartości 18,5 kg/m2 świadczy o wychudzeniu organizmu, a zarazem stanowi pierwszy sygnał alarmujący. Niedożywienie bowiem jest stanem wywołanym niedoborem składników odżywczych i może wynikać z przyjmowania niedostatecznej ilości pożywienia, jak również świadczyć o poważnych zaburzeniach zdrowotnych. Choć w praktyce niedobór masy ciała (podobnie jak jej nadmiar) spotykany jest dość często, temat ten w świetle współczesnej mody na odchudzanie bywa pomijany.

Dieta zasadowa – przepisy. Co to jest pH?

Dominika Guzik ponad miesiąc temu

Na przestrzeni ostatnich lat tematyka zakwaszenia organizmu budzi ogromne zainteresowanie w kręgu żywieniowców, dietetyków i nie tylko. Na półkach sklepowych wciąż przybywa suplementów diety i innych specyfików, których celem jest przywrócenie równowagi kwasowo-zasadowej. Jakkolwiek zdrowy organizm, dzięki sprawnie funkcjonującym systemom regulacyjnym, potrafi doskonale poradzić sobie z nadmiarem kwaśnych substancji, tak odpowiedni dobór produktów żywnościowych nie pozostaje obojętny dla zachowania swoistej homeostazy.

Probiotyki na odchudzanie. Jaki probiotyk wybrać?

Ewa Świndryk ponad miesiąc temu

Mało kto wie jak ogromną rolę odgrywa nasza flora jelitowa. Jak się okazuje wszelkie zaburzenia w obrębie składu bakterii znajdujących się w naszym jelicie mogą negatywnie wpływać na nasze zdrowie. Sprawdź jak zadbać o skład mikrobioty przewodu pokarmowego!

Otyłość brzuszna u mężczyzn i kobiet – dieta. Wpływ hormonów na otyłość brzuszną

Paulina Chrzan ponad miesiąc temu

Otyłość brzuszna to przypadłość bardzo często spotykana wśród ludzi, którzy nie dbają o swoją dietę lub zajadają się fast-foodami czy produktami gotowymi, ale czy zawsze? Otóż nie! Może być to także problem o charakterze hormonalnym, czy też wynikającym ze spożywanych leków. Jak ją rozpoznać i wspomóc się dietą? O tym w artykule, zapraszam!

Dieta niskobiałkowa – produkty, jadłospis. Pieczywo niskobiałkowe

Niestety w szczególnych przypadkach chorobowych jak w chorobach nerek i wątroby przebiegających z niewydolnością tych narządów, wskazana jest eliminacja lub znaczne ograniczenie niektórych z nich, a w tym konkretnym przypadku białka. Dzisiejszy artykuł ma zatem charakter edukacyjny i może stanowić podpowiedź dla osób borykających się z podobnymi problemami. Zapraszamy do lektury!