żywność wędzona

Łosoś wędzony – wartości odżywcze, w ciąży. Jak przygotować łososia?

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Ryby morskie są dla organizmu człowieka bardzo dobrym źródłem pełnowartościowego białka, niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych w tym omega-3, witamin rozpuszczalnych w tłuszczach oraz składników mineralnych. Dieta kobiety będącej w ciąży powinna być bezpieczna i pełnowartościowa zarówno dla niej, jak i płodu. Przyszła mama, wybierając ryby i włączając je do swojej diety dwa razy w tygodniu, powinna kierować się przede wszystkim najkorzystniejszym działaniem dla zdrowia, czyli najlepsze m.in. będą ryby wolne od wszelkich zanieczyszczeń.

Na kanapkę idealna wędzona makrela!

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

W diecie każdej osoby dbającej o zdrowie powinny znaleźć się ryby. Nie zawsze jednak można zakupić łososia, który do najtańszych ryb raczej nie należy. Warto od czasu do czasu zdecydować się na wędzona makrelę.

Kuchnia duńska – charakterystyka, tradycje, alkohole

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Kuchnia duńska nie posiada skomplikowanych i czasochłonnych potraw. Duńczycy kierują się zasadą, aby nic się nie zmarnowało. Niestety podróżujący po Dani wegetarianie mogą napotkać problemy w zaspokojeniu swojego głodu. Kraj ten obfituje raczej w dania mięsne i rybne.

Wędzenie oraz peklowanie mięs – co uzyskujemy w tych procesach i jak wpływają na jakość wyrobów?

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Peklowanie oraz wędzenie ma za zadanie nie tylko zabezpieczyć mięso, ale również nadać mu pożądanych cech.

Cała prawda o wędzonych rybach. Sprawdźmy czy makrela i flądra to zdrowy wybór

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Ryby to bogactwo kwasów omega-3 i omega-6. Powinny się znaleźć w diecie każdego z nas. Ale jak się ma sprawa z rybami wędzonymi?