pieczywo pełnoziarniste

Pieczywo chrupkie czy tradycyjne – które lepsze?

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

Pieczywo chrupkie to niemal symbol zdrowego odżywiania. Skąd wziął się ten mit i jak jest naprawdę?

Wykluczenie chleba a zalecenia zdrowej i zbilansowanej diety

Iwona Jędrzejczyk ponad miesiąc temu

Wiele osób przechodząc na diety odchudzające w pierwszej kolejności rezygnują z pieczywa. Czy słusznie?

Produkty pozwalające utrzymać uczucie sytości na dłużej

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

To, czy posiłek będzie bardziej sycący zależy od jego składu i proporcji białek, tłuszczów, węglowodanów oraz błonnika. Jakie produkty pozwalają oddalić uczucie głodu na dłużej?

Węglowodany. Podział, istotność w diecie i wpływ wartości IG

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Węglowodany – cukry, cukrowce, sacharydy – to związki, które są bardzo istotne w diecie każdego człowieka. Są łatwo dostępne, a spożywanie ich w odpowiednich ilościach nie przysporzy kłopotu. W organizmie człowieka spełniają bardzo ważne funkcje: zapasowe, energetyczne i podporowe.

Przepis na rozgrzewającą zupę czosnkową

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

W chłodne zimowe dni na naszych stołach powinny królować potrawy wzmacniające odporność. Zupa czosnkowa to doskonałe danie rozgrzewające, oprócz znakomitych walorów smakowych posiada, także działanie przeciwzapalne, bakteriobójcze oraz przeciwpasożytnicze.

Jedzenie kolacji – cała prawda o wpływie wieczornego posiłku na naszą sylwetkę!

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Czy powinniśmy jeść kolacje, a jeśli tak to na co się zdecydować?

Co zrobić na śniadanie, aby było zdrowe i dietetyczne?

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Mówi się że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia i tym razem jest w tym wiele prawdy.

Piramida zdrowego żywienia, czyli recepta na aktywne życie

Marta Florczak ponad miesiąc temu

Chcemy jeść zdrowo, lecz czytając różne książki gubimy się w proporcjach jedzenia jakie powinniśmy przyjmować, dlatego sprawdź co na ten temat mówi nam piramida zdrowego żywienia.