kiszona kapusta

Sok z kiszonej kapusty – właściwości, wpływ na odchudzanie

Ewa Świndryk ponad miesiąc temu

Sok z kiszonej kapusty, charakteryzujący się specyficznym smakiem, niesie z sobą wiele prozdrowotnych korzyści. Dlaczego warto włączyć ten napój do diety i jaki wpływ może to mieć na naszą masę ciała?

Kapusta kiszona – właściwości i przepis. Co zrobić z kiszonej kapusty?

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Doceniana i chętnie serwowana przez nasze babcie, dziś coraz rzadziej znajduje miejsce przy kuchennym stole. Mowa o kapuście kiszonej, której walory zdrowotne i smakowe z pewnością powinny przekonać nas do włączenia jej do codziennego jadłospisu. Jak przygotować domową kapustę kiszoną i do czego ją wykorzystać?

Surówka z kiszonej kapusty z dodatkiem oleju lnianego

Kozak Natalia ponad miesiąc temu

Surówka z kiszonej kapusty może być smacznym i zdrowym dodatkiem do wielu potraw, nie tylko tych na bazie ryb.

Kapusta kiszona a kapusta kwaszona – różnice i właściwości

Anna Mielczarek ponad miesiąc temu

Dowiedz się, jak odróżnić kapustę kiszoną od jej gorszego zamiennika – kapusty kwaszonej.

Kiszonki – właściwości konserwujące i składniki odżywcze

Dominika Jurkowska ponad miesiąc temu

W sezonie świeże warzywa i owoce dostarczają nam niezbędnych witamin, a co zrobić zimą? najlepszym sposobem na dostarczenie sobie niezbędnych składników są kiszonki. Najpopularniejsze ogórki i kapusta stają się pierwszorzednym źródłem cennychi witamin i minerałów dostępnych cały rok!

Kiszonki – właściwości naturalnych probiotyków i przepis na ogórki kiszone

Aneta Pietrzak ponad miesiąc temu

Kiszonki posiadają bardzo wiele pozytywnych dla organizmu ludzkiego substancji. Poza tym są mniej kaloryczne i posiadają większą ilość witaminy C niż warzywa świeże!

Walka z przeziębieniem, czyli lecznicza moc kiszonej kapusty, pietruszki i głogu

Klaudia Niemira ponad miesiąc temu

Istnieje jednak cała masa produktów spożywczych, których wartości odżywcze są nieocenionym sojusznikiem w walce z chorobą! Jeśli jesteście ciekawi, co jeść w sezonie jesienno - zimowym, aby wzmocnić odporność, zapraszam!