cukinia

Jak przyrządzić cukinię? Dietetyczne dania z cukinii

Katarzyna Urbańska ponad miesiąc temu

Cukinia jako popularny produkt na diecie redukcyjnej, przepisy fit na dania z cukinią.

Cukinia faszerowana kaszą jaglaną, ciecierzycą i serem ricotta

Kozak Natalia ponad miesiąc temu

Cukinia faszerowana kaszą jaglaną to propozycja na zdrowy, wegetariański obiad lub lekką kolację. Z pewnością przypadnie jednak do gustu również fanatykom mięsa.

5 powodów dla których warto jeść cukinię

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Cukinia to idealny element szaszłyków na grilla, sałatek, przekąsek i wielu dań głównych. Cenimy ją nie tylko ze względu na smak, ale także ochronę naszego zdrowia.

Sekrety zdrowego grillowania – warzywa

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Grille urządzamy zwykle w ciepłe dni późnej wiosny bądź lata. Wówczas stragany warzywno-owocowe aż pękają od nadmiaru wszelkiego rodzaju warzyw. Warto sięgnąć po te lokalne i sezonowe, aby cieszyć się świeżym smakiem i pełnią cennych wartości odżywczych.

Lekka zapiekanka z cukinii i dodatkiem kurczaka

Kozak Natalia ponad miesiąc temu

Zaprezentowana dzisiaj zapiekanka to propozycja na lekki i dietetyczny obiad lub kolację. Smakuje świetnie zaraz po przygotowaniu, jak również odgrzana w piekarniku następnego dnia.

Rolada schabowa faszerowana cukinią i suszonymi borowikami

Kozak Natalia ponad miesiąc temu

Pieczeń schabowa jest doskonałym pomysłem, gdy nie mamy czasu na codzienne zakupy i gotowanie.

Przepis na dietetyczną tarte z kurczakiem i cukinią na jaglanym spodzie

Kozak Natalia ponad miesiąc temu

Zapraszam do wypróbowania zdrowej i jednocześnie sycącej tarty na jaglanym spodzie.

Kuchnia bułgarska – charakterystyka, tradycje i przepisy

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Wsród kuchni świata warto również zwrócić uwagę na kuchnię bułgarska. Jest ona bogata w aromatyczne dania wypełnione warzywami i różnego rodzaju mięsem.

Cukinia. Właściwości, wartości odżywcze, witaminy i dietetyczne przepisy

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Cukinia to bardzo popularne warzywo. Warto włączyć je do swojej diety nie z tyle ze względu na małą ilość kalorii, ale także na cenne składniki i smak, który sprawdza się w wielu daniach.