Jesteś na:

zdrowe przekąski

Dieta na studiach, czyli kilka wskazówek zdrowego odżywiania dla każdego studenta

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Studenckie życie nie kojarzy się zwykle z uregulowanym planem dnia i prowadzeniem zdrowej diety, jednak coraz więcej młodych ludzi stara się zwracać większą uwagę na to, jak się odżywia. Mimo to, trzeba przyznać, że często przez ograniczony budżet, napięty grafik i intensywne życie towarzyskie postanowienie zdrowszego odżywiania często kończy się na dobrych chęciach. Jak pogodzić obie te kwestie i zachować zdrowy balans pomiędzy studenckim życiem a zdrową dietą? Poniżej kilka wskazówek.

Pasty wegetariańskie – dla kogo, zalety, przepis

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Szybkie w przygotowaniu, smaczne i łączące różnorodne składniki, których kombinacje są nieograniczone. Stanowią świetny dodatek zarówno do makaronu pełnoziarnistego, razowego pieczywa czy warzyw pokrojonych w zgrabne słupki. Zdrowe, pełne błonnika, składników mineralnych i witamin. Mowa o pastach wegańskich!

Najlepsza przekąska – niedocenione orzechy laskowe

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Dlaczego wciąż mówi się tylko o orzechach włoskich zapominając o innych rodzimych gatunkach orzechów? Dziś przyjrzymy się orzechom laskowym – cennym, lecz nadal niedocenianym.

Delegacja służbowa, czyli jak utrzymać dietę i nie poddać się na starcie

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Częste wyjazdy służbowe nie muszą kończyć się większym rozmiarem kolejnych eleganckich garniturów czy garsonek. Dobrze przemyślany plan żywieniowy ustalony przed wyjazdem na delegację może okazać się rozwiązaniem zabezpieczającym przed niekontrolowanym apetytem, którego zaspokojenie kończy się przeważnie na dużej porcji mało wartościowego posiłku w barze szybkiej obsługi czy słodkich lub słonych przekąskach wieczorową porą. Poznaj zasady diety podczas delegacji!

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o waflach ryżowych zanim po nie sięgniesz!

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Wafle ryżowe to lubiana przez wielu przekąska. Uznawane są za produkt zdrowej żywności i fit, co pozwala niektórym zjeść całe opakowanie bez wyrzutów sumienia. Jak to jest z tymi waflami?

Dieta dla taksówkarza, czyli jak uchronić się przed otyłością – praktyczne porady

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Długotrwała, siedząca praca powtarzalna każdego dnia oraz brak czasu na aktywność fizyczną. Omijanie najważniejszego posiłku - śniadania i niedobra jakość pozostałych w ciągu dnia. Ponadto nałóg palenia papierosów i nadmierne spożycie napojów bogatych w kofeinę. Dieta kierowcy jest niezdrowa, ciężko strawna oraz zbyt kaloryczna, co jest powodem nadwagi i otyłości wśród mężczyzn wykonujących ten zawód. Poznaj zasady zdrowej diety dla kierowców.

Zdrowe podjadanie jest możliwe, przekonaj się!

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Pomiędzy głównymi posiłkami uwielbiamy podjadać. Po słodkie przekąski sięgamy również, kiedy najdzie nas smak „na coś słodkiego”. Co zrobić, aby nasze podjadanie było zdrowe i nie odkładało się w postaci dodatkowych kilogramów?

„Dieta dla leniwych” – czyli maksimum efektów i minimum wysiłku

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Zdrowe odżywianie nie koniecznie musi wiązać się z godzinami spędzonymi w kuchni i dniami planowania posiłków. Wystarczy bowiem kilka sprytnych rozwiązań, by nawet rasowy leniuch mógł prowadzić całkiem zdrową dietę!

Zalety i wady suszonych owoców – bomba witamin czy pustych kalorii

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Dla jednych – skoncentrowane źródło witamin i mikroelementów utrwalone w postaci małej, słodkiej przekąski. Dla innych – kaloryczna bomba, która poza olbrzymią ilością cukru ma nam niewiele do zaoferowania. Czy warto sięgać po suszone owoce? Kiedy i jakie wybierać, by czerpać jak najwięcej korzyści z ich spożywania?

Zdrowe jedzenie na mieście – jakich wyborów dokonywać, co zjeść

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Jedzenie na mieście – czyli poradnik przetrwania w racjonalnym żywieniu.

Nawyk podjadania – przyczyny powstania i sposoby zwalczania

Iwona Jędrzejczyk ponad miesiąc temu

Sens odchudzania oraz to, czym w zasadzie jest dieta, są w stanie zrozumieć tylko Ci, którzy są świadomi podejmowanych działań. Znajomość definicji bilansu energetycznego oraz znaczenia podjadania to podstawa przybliżająca do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów.

Zdrowe przepisy na niskokaloryczne przekąski

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Szybkie i proste przepisy na niskokaloryczne i zdrowe przekąski.

Zdrowe odżywianie – zmiany na lepsze a krytyka otocznia

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Wybrałeś w końcu zdrowe odżywianie, zmieniasz swoje nawyki żywieniowe na dobre, a rodzina Cię za to krytykuje? Wytrwaj w postanowieniu i zaraź ich swoim entuzjazmem!

Znaczenie smaku w rozwoju nawyków żywieniowych u dzieci

Dominika Jurkowska ponad miesiąc temu

Należy przekazywać dzieciom jak najlepsze nawyki żywieniowe. Co je zatem kształtuje i w jakim okresie naszego życia? Wiedza na ten temat z pewnością pozwoli Wam bez problemu ukierunkować swoje pociechy na zdrowy styl życia!

Wpływ otoczenia i rodziny na nawyki żywieniowe

Iwona Jędrzejczyk ponad miesiąc temu

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego nie udaje Ci się zmienić nawyków? Mimo wielu podjętych prób nadal wracasz do starych przyzwyczajeń? Warto zdać sobie sprawę, że otoczenie, w którym się wychowałeś wykreowało Twoje gusta żywieniowe.

Ranking popularnych batonów zbożowych

Kozak Natalia ponad miesiąc temu

Na rynku można znaleźć wiele rodzajów batonów zbożowych. Przekonaj się co w sobie zawierają te popularne i uchodzące za zdrowe batoniki. Dowiedz się na co zwracać uwagę i który produkt wydaje się być najlepszym wyborem tego rodzaju słodyczy.

Pokusy w czasie odchudzania. Jak sobie z nimi radzić?

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Co dzieje się w sytuacji kiedy, czekoladowy cukierek staje się silniejszy, a my ulegamy pokusie pomimo narzuconej diety. Dowiedz się, jak traktować uchylenia od diety.

Zdrowe przepisy na każdy posiłek dnia

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Specjalnie dla Was – zestawienie zdrowych i szybkich posiłków. Wybierz idealne dla siebie śniadanie, obiad i kolację!

Wakacyjne szaleństwo to nie odpoczynek od zdrowego stylu życia

BonaVita.pl ponad miesiąc temu

Wakacje to szalony czas urlopów pełnych imprez do białego rana czy wspólnych kolacji z przyjaciółmi. Pamiętaj jednak, że odpoczynek nie musi się odbić na Twoim zdrowiu.

Głód fizyczny i emocjonalny – jak je odróżnić, i jak sobie z nimi radzić?

Magdalena Mirta ponad miesiąc temu

Głód nie jedno ma imię. Warto odpowiadać na realne zapotrzebowanie naszego organizmu na jedzenie, a złe nawyki wyeliminować. Przekonaj się jak to zrobić!