Jesteś na:

słodycze

Oceń
słodycze - 1.0/5. Oddano 1 głosy.

Słodycze dla dzieci – przepisy. Jak zmniejszyć apetyt na słodycze?

Agnieszka Pankowska ponad miesiąc temu

Powszechnie wiadomo, że spożywanie cukru zwiększa ryzyko próchnicy u dzieci, a także wpływa na kształtowanie się nieprawidłowych preferencji żywieniowych. Sposób żywienia najmłodszych oddziałuje na ich zdrowie i kształtuje właściwe przyzwyczajenia oraz wybory żywieniowe, których dokonywać będą w przyszłości. Co zatem podawać dzieciom, gdy mają ochotę na coś słodkiego [1]?

Ciasto francuskie – skład, kalorie, cena, przepisy. Jak zrobić ciasto francuskie?

Paulina Grupa ponad miesiąc temu

Przygotowanie ciasta francuskiego wymaga bardzo dużo czasu i pracy, dlatego rzadko robi się je w domu. Warto jednak wiedzieć, czego używa się do jego wyrobu i w jaki sposób ono powstaje.

Żelki – skład. Czy żelki są zdrowe? Jak zrobić zdrowe żelki?

Paulina Żukowska ponad miesiąc temu

Zwyczajne łakocie, czy niedoceniane źródło witamin? Sprawdź, co się kryje w żelkach.

Lody a sorbet – czym się różnią? Jak zrobić sorbet?

Paulina Grupa ponad miesiąc temu

Lody należą do bardzo smacznych i atrakcyjnych deserów, szczególnie gdy na zewnątrz panują upały. Coraz częściej spożywane są również w okresie jesienno-zimowym. W zależności od użytych do przygotowania składników można uzyskać różne smaki i wygląd lodów.

Chałwa – skład, właściwości, przepis. Czy chałwa jest zdrowa?

Paulina Żukowska ponad miesiąc temu

Z czego zrobiona jest chałwa? Dowiedz się, jak wpływa na zdrowie i czy warto zrobić ją samodzielnie.

Marcepan – skład, właściwości, przepisy. Jak zrobić marcepan?

Katarzyna Urbańska ponad miesiąc temu

Z czego składa się marcepan? Czy marcepan jest zdrowy oraz jak zrobić go samodzielnie? Przepisy z marcepanu.

Mleko skondensowane – skład, cena, przepisy. Jak zrobić mleko skondensowane?

Monika Kubiś dietetyk kliniczny ponad miesiąc temu

Zapewne każdy z nas kojarzy dzieciństwo ze smakiem wafli z masą kajmakową, krówki oraz mleka słodzonego zajadanego prosto z tubki. Głównym ich składnikiem jest mleko skondensowane. Z czego jest zrobione? Czy warto po nie sięgać i jak je zrobić samemu? Zapraszam do lektury.

Korzeń lukrecji – działanie. Herbata z lukrecji

Katarzyna Urbańska ponad miesiąc temu

Lukrecja – właściwości, przepis na herbatę. Czym się różni lukrecja DGL od standardowej?

Zdrowe słodycze. Przepisy na dietetyczne słodycze

Paulina Chrzan ponad miesiąc temu

Większość z nas, szczególnie kobiety, kocha słodycze. Ich słodki smak, dla niektórych nawet uzależniający, sprawia, że są dla nas wymówką. Im bardziej żyjemy w biegu i stresie, tym częściej sięgamy po słodycze, które służą nam jako przekąska lub „umilacz” dnia. Nie ma nic złego w spożywaniu słodyczy, jeżeli są one wykonane z zdrowych i pożywnych składników, nie każdy wie, że łatwo jest przygotować „małe co nieco” wykorzystując np. kaszę jaglaną czy bataty. Więcej o pomysłach na zdrowe słodycze w artykule!

Jak przestać jeść słodycze? Apetyt na słodycze

Patrycja Nawojowska ponad miesiąc temu

Słodycze – świat oszalał na ich punkcie, czego konsekwencje obserwujemy dziś w postaci epidemii otyłości i innych chorób cywilizacyjnych. Dlaczego tak bardzo je uwielbiamy? Czy da się z nich zrezygnować, a jeśli tak, jak to zrobić?

10 wskazówek na poskromienie ochoty na słodycze

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Jest wiele przeszkód, które stają na drodze do osiągnięcia upragnionej sylwetki – brak motywacji i czasu, zła organizacja, słaba silna wola, a także ochota na słodycze, którą wielu z nas obwinia za wszelkie niepowodzenia na diecie. Jak radzić sobie z nieodpartą chęcią na „coś słodkiego” i jak poskromić apetyt na słodycze?

Nie wszystkie produkty są dobre na śniadanie

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Jak wiemy, śniadanie to pierwszy i najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Warto zatem przygotować pożywne i zdrowe śniadanie. Niestety nie wszystkie produkty są polecane na śniadanie. Dowiedz się czego, należy unikać!

Stres i aspekty żywieniowe u osób pracujących

Magdalena Mirta ponad miesiąc temu

Zdarza się także, że po określone produkty sięgamy w momentach trudnych, stresujących, które wprowadzają w negatywny nastrój. Dzieje się tak również, gdy towarzyszy nam stres związany z pracą - w przekąskach szukamy uspokojenia.

Gry zwiększają apetyt na słodycze u dzieci

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Naukowcy z Radboud University udowodnili, że lokowane produkty w grach mobilnych przyczyniają się do otyłości wśród dzieci. Dzieci nie rozróżniając gry od reklamy częściej i chętniej sięgają po reklamowane słodycze i fast foody.

Uzależnienie od jedzenia – charakterystyka, objawy, przyczyny

Agnieszka Galas-Konsor ponad miesiąc temu

Pomiędzy jednym napadem głodu a drugim, wiele osób zastanawia się, czy jest uzależniona od jedzenia. Jakie są różnice pomiędzy uzależnieniem od jedzenia a alkoholizmem czy narkomanią? Jakie ma podłoże? O tym w najnowszym artykule Agnieszki Galas-Konsor

Zdrowe przepisy na niskokaloryczne przekąski

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Szybkie i proste przepisy na niskokaloryczne i zdrowe przekąski.

7 produktów groźnych dla Twojej wątroby

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Chcesz cieszyć się zdrową i dobrze funkcjonującą wątrobą uważaj na te produkty!