Jesteś na:

odchudzanie

Oceń
odchudzanie - 4.8/5. Oddano 6 głosy.

odchudzanie Chyba każdy choć raz stwierdził, że od jutra zaczyna się odchudzać. Zimą przybieramy zbędnych kilogramów, a na wiosnę chcemy się ich pozbyć, ale od czego zacząć? Jak zrobić to najszybciej? Odchudzanie nie jest łatwym zadaniem. Zanim wprowadzimy rygorystyczne plany dietetyczne i treningowe, warto zmienić swój sposób myślenia. Odchudzanie zaczyna się w głowie! Nie kojarz już więcej diety z wyrzeczeniem! Zmień swój sposób odżywiania, a zobaczysz, że nie musisz z niczego rezygnować. Sprawdź jak to zrobić! Tutaj dowiesz się wszystkiego o zdrowym i efektywnym odchudzaniu. Powodzenia!

Dieta best life – zasady, produkty i zastosowanie

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

„Dieta lepszego życia” autorstwa Boba Greene’a to składający się z trzech faz plan zmian niezdrowych nawyków żywieniowych oraz wdrożenia dostosowanej do naszych możliwości aktywności fizycznej. Poznajmy bliżej program światowej sławy dietetyka.

Dieta IGpro – zasady, efekty, produkty

Paulina Michalak ponad miesiąc temu

Dieta redukcyjna oparta na piramidzie żywienia oraz indeksie glikemicznym pozwoli skutecznie schudnąć bez "efektu jojo". Zamiast kalorii licz punkty i zbieraj nagrody!

Zalety i wady spożywania awokado

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Zielony owoc, kształtem przypominający gruszkę, jest podstawą dla guacamole oraz innych znanych potraw. Awokado jest tłustym produktem, który z tego powodu często uważany jest za niekorzystny dla naszego zdrowia. Nic bardziej mylnego! Poznajmy wady oraz zalety amerykańskiej rośliny.

Szybkie i skuteczne odchudzanie

Podobno istnieją diety cud, dzięki którym już w ciągu tygodnia zgubisz 10 kg! Nikt Ci jednak nie powie, że w następnym tygodniu przytyjesz kolejne 20. Odchudzanie wymaga czasu i zmiany pewnych nawyków. Zdrowe odchudzanie to ok. 1 kg na tydzień!

Obesitolog kontra dietetyk – zawody przyszłości?

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Wobec przerażających danych statystycznych głosy ekspertów (m.in. członków Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością) wskazują na konieczność powołania specjalizacji lekarskiej z obesitologii. Czym zajmowałby się obesitolog i czy jego relacje z dietetykiem polegałyby raczej na współpracy, czy wzajemnej konkurencji o pacjenta?

Forskolina – właściwości, zastosowanie i suplementy diety z pokrzywą indyjską

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Rynek suplementów diety oferuje nam coraz nowsze środki wspomagające odchudzanie. Choć w zdecydowaną większość nie warto inwestować, są wśród nich takie, które faktycznie mogą wspomóc redukcję tkanki tłuszczowej oraz polepszyć ogólne samopoczucie. Jednym z nich jest forskolina zawarta w pokrzywie indyjskiej. Jakie są właściwości i zastosowanie tego związku roślinnego i jakie korzyści zdrowotne można z niego czerpać?

Makaron w diecie – zagrożenie dla sylwetki?

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Czy makaron rzeczywiście tuczy?

Odchudzanie zaczyna się w głowie

Odchudzanie to nie tylko zdrowa i zbilansowana dieta wraz z odpowiednio przygotowanym planem treningowym. Podstawą odchudzania jest nastawienie psychiczne. Negatywne emocje jak stres czy smutek mogą tylko dodać ci kolejnych kilogramów. Więc uśmiechnij się i zdecydowanie dąż do realizacji celu!

Alkoreksja – procenty zamiast jedzenia

Magdalena Mirta ponad miesiąc temu

Szczupła sylwetka ciągle jest w modzie, a sposobów by ją osiągnąć jest naprawdę wiele. Zarówno tych zdrowych np. zmiana nawyków żywieniowych i urozmaicenie diety, aktywność fizyczna, jak i szkodliwych, będącymi zaburzeniami w obrębie odżywiania, np. anoreksja czy bulimia. Wśród tych ostatnich pojawiają się także nowe odmiany jak: diabulimia, manoreksja i alkoreksja.

Chronodieta – zasady, produkty i efekty stosowania diety startowej

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

W zdrowej diecie liczy się nie tylko jakość posiłków, ale także pora ich spożywania. Kilka słów o odżywianiu zgodnie z rytmem dobowym.

Dieta Diane Kress – "Cud metaboliczny"

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Diane, autorka programu „cud metaboliczny”, wyodrębniła dwa rodzaje metabolizmu A i B. Czy warto spróbować zakwalifikować się do jednego z typów i rozpocząć przygodę z nowym programem żywieniowym, który przez pomysłodawczynię został określony rewolucyjnym?

Jak zacząć odchudzanie

Najlepiej wyznacz sobie cel i konsekwentnie do niego dąż. Pamiętaj, odchudzanie zaczyna się w głowie. Zmień swoje nawyki żywieniowe, zaprzyjaźnij się warzywami i butami sportowymi. To pierwszy krok!

Dieta 5:2 Mosleya – zasady, efekty oraz wybrane przepisy

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

Głodówki, jako sposób na odchudzanie znane są już od dawna. Od dawna również udowodniono ich nikły wpływ na trwałą utratę masy ciała. Czy dieta świadomie wykorzystująca głodówki może być skutecznym sposobem na walkę z nadwagą?

Dieta dr Beckerman – zasady, wady oraz zalety diety elastycznej

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Co powiecie na dietę elastyczną, która z samej nazwy ma dostosować się do naszego trybu życia i preferencji smakowych?

Metoda Gabriela, czyli jak schudnąć bez diety

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Kolejny tygodniowy jadłospis i rozpisany plan treningowy, kolejne wyrzeczenia, kolejne wątpliwości. Mieszanka strachu i obaw, czy rozpoczęta redukcja masy ciała przyniesie oczekiwane rezultaty. Czy warto męczyć się z kolejną „dietą cud”, która nie dość, że kosztuje wygórowaną cenę to jej efekty mogą okazać się krótkotrwałe? Czy da się schudnąć bez diety?

Metoda 100, czyli zasady diety z ograniczeniem cukru

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Trener personalny Jorge Criuse proponuje dietę, w której węglowodany stanowią niewielki udział w diecie, a ich ilość nie może przekraczać 100 kcal na dobę. W jaki sposób argumentuje zasady swojej metody na redukcję masy ciała? Czy warto skorzystać z metody 100?

Dieta odchudzająca McDonald’s – czy to możliwe?

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Wszystko to wydaje się oczywiste, do czasu poznania historii Johna Cisny – nauczyciela z Iowa, który postanowił schudnąć, jedząc w restauracji McDonald’s. Jakie były efekty fast foodowej diety i co o tym wszystkim sądzi dietetyk?

Dieta 50:50 – założenia i efekty diety „co drugi dzień”

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

Czy można schudnąć stosując dietę tylko co drugi dzień? Dziś o efektach diety 50:50.

Dieta przeciwzapalna, czyli zasady, produkty i efekty diety dr Perricone

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

Jak poprawić wygląd skóry w 3 dni za pomocą diety – czyli Dr Perricone o procesie starzenia.

Dieta whole30 – czyli jak zmienić swoje życie w 30 dni

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

Zasady diety whole 30 mogą okazać się pomocne w walce ze złymi przyzwyczajeniami. Pojawia się jednak pytanie o zasadność niektórych jej elementów i czy efekty gwarantowane przez autorów są możliwe do osiągnięcia?

Dieta biblijna – zasady, produkty, efekty i skutki uboczne

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Bierzcie i jedzcie… to, co jadali ludzie Starego Testamentu. Kefir, baranina i chleb ze skiełkowanych ziaren to tylko niektóre pozycje w menu diety biblijnej. Do tego obietnica utraty 10 kg w czterdzieści – bynajmniej nie postnych – dni. Uwierzysz w cud, czy pozostaniesz niedowiarkiem?

Efekt plateau – co zrobić, kiedy waga stoi w miejscu?

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Osiągamy efekt plateau – zastój, który dla wielu staje się ciężką próbą wytrwałości i dyscypliny. Dlaczego na drodze do wymarzonej sylwetki musimy się czasem zatrzymać, jak długo może trwać taki postój i czy zawsze musi oznaczać on koniec naszej drogi do celu?

10 wskazówek na poskromienie ochoty na słodycze

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Jest wiele przeszkód, które stają na drodze do osiągnięcia upragnionej sylwetki – brak motywacji i czasu, zła organizacja, słaba silna wola, a także ochota na słodycze, którą wielu z nas obwinia za wszelkie niepowodzenia na diecie. Jak radzić sobie z nieodpartą chęcią na „coś słodkiego” i jak poskromić apetyt na słodycze?