Jesteś na:

kwasy omega 6

Tłuszcze w diecie dziecka do 3 roku życia

Dominika Guzik ponad miesiąc temu

Właściwe żywienie w okresie wczesnego dzieciństwa odgrywa kluczową rolę i ma wpływ na kształtowanie się metabolizmu małego człowieka.

Dieta omega – efekty, 12 grup produktów, jadłospis, opinia dietetyka

Marcin Grzelak ponad miesiąc temu

Dieta odchudzająca pod nazwą ''Omega'' stworzona przez brytyjską specjalistkę żywienia Judith Wills uznawana jest za rewolucyjną metodę zrzucenia zbędnych kilogramów bez liczenia kalorii. Kuracja odchudzająca opracowana przez autorkę ma na celu poprawę samopoczucia, wyglądu sylwetki, a przede wszystkim ogólnie pojętego stanu zdrowia.

Niezawodne sposoby na ograniczenie tłuszczu w diecie

Sonia Walla ponad miesiąc temu

Tłuszcz od dawna był postrzegany jako winowajca wielu przewlekłych chorób, głównie miażdżycy i otyłości. Dziś wiemy, że prawda jest nieco inna i stopniowo leczymy tłuszczową fobię. Niestety, w pewnych sytuacjach spożycie tego makroskładnika musi zostać ograniczone. Jak ograniczyć ilość tłuszczu w naszej diecie?

Olej z awokado – skład, właściwości oraz zastosowanie w kuchni i kosmetyce

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Olej z awokado konkuruje pod względem zawartości składników odżywczych ze znaną oliwą z oliwek. Wysoka zawartość składników mineralnych oraz dobrej jakości kwasów tłuszczowych sprawia, że olej z miąższu tropikalnego owocu cieszy się dużą popularnością wśród osób zainteresowanych żywieniem, jak i naturalnymi kosmetykami.

Mało znane oleje roślinne – właściwości i zastosowanie

Iwona Jędrzejczyk ponad miesiąc temu

Oleje roślinne wzbogacają smak potraw warzywnych, ale także pozwalają przyswoić odpowiednią ilość witamin. Warto jednak korzystać z zasobów oferowanych przez naturę, a nie tylko ograniczać się do popularnej oliwy z oliwek czy oleju rzepakowego. Poznajmy, co wyróżnia mniej znane oleje roślinne.

Smażona, grillowana, gotowana – jaka ryba ma najwięcej kwasów omega?

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Ryby są jednym z najlepszych źródeł cennych kwasów omega 3 i 6. Niestety nieprawidłowy sposób przygotowania, może je całkowicie ich pozbawić. Dziś podpowiadamy jak przygotować zdrową rybę!

Nasiona Chia – najlepszy dodatek do koktajli

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Już niedługo stragany zaczną wypełniać się warzywami i owocami. Nasze koktajle zyskają nowe i świeże składniki. Warto także dodać do nich nasiona Chia!

10 zasad mądrego wykorzystywania tłuszczów w diecie

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Używaj tłuszczów mądrze i wspieraj swoje zdrowie.

Dorsz bałtycki – hodowla, połów, właściwości, zagrożenia

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Rodzina dorszy obejmuje szeroką grupę gatunków ryb. Przyjrzyjmy się najczęściej występującej i poławianej w naszym rodzimym morzu odmianie bałtyckiej (Gadus morhua membras).

Makrela – wartości odżywcze, przepis

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Makrela jest wyjątkową rybą wśród gatunków morskich. Wyróżnia ją wiele cech, które czynią ją prozdrowotnym produktem. Warto uwzględnić ją w swojej diecie.

Najlepsza dieta na masę. Rozbuduj swoje mięśnie!

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Chcesz zbudować swoją sylwetkę i przybrać na masie mięśniowej. Oprócz treningu nie zapominaj o odpowiedniej diecie!

Tran – skład, właściwości, zastosowanie u kobiet w ciąży i dzieci

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

W czasach naszych babć najlepszym sposobem na wzmocnienie odporności u dzieci był tran. Pod tym względem jednak nic się nie zmieniło. Tren jest źródłem wielu cennych dla organizmu substancji, które wzmacniają nasz układ immunologiczny.

Łosoś – charakterystyka, występowanie, hodowla i sposób przygotowania

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Łosoś jest określany jako tłusta i zdrowa ryba, o dużej zawartości kwasów tłuszczowych Omega-3. Jednocześnie jest smaczna i łatwa w przygotowaniu.

Łuszczyca. Bez zmiany w diecie się nie obędzie!

Dominika Jurkowska ponad miesiąc temu

Jeśli dokucza Ci łuszczyca nie zwlekaj, możesz mieć ogromny wpływ na przebieg tej choroby i objawy. Na początek musisz zadbać o swoją dietę. Dowiedz się co jeść a czego unikać.

Pokochaj swoje serce, czyli żywienie a kondycja układu krwionośnego

Justyna Maciejewska ponad miesiąc temu

Jego „bicie” jest jedną z najbardziej jawnych oznak życia. Pozwól mu żyć jak najdłużej – dowiedz się, jak odżywiać się, by wspomagać swoje serce.

Odpowiednia dieta na pamięć i koncentrację

Kozak Natalia ponad miesiąc temu

Niestety, nasz organizm mimo, iż potocznie porównywany jest do „dobrze naoliwionej maszyny” ma z nią niewiele wspólnego. A mianowicie, posiada jedną, niewymienną pamięć. Dlatego też szczególnie powinniśmy o nią dbać, dostarczając wszystkich niezbędnych składników, które pomogą utrzymać sprawny umysł. Jakie to składniki?

Tłuszcze z rodziny omega-3 i omega-6 jako ważny element zachowania zdrowia

Klaudia Niemira ponad miesiąc temu

Dużo mówi się o pozytywnym oddziaływaniu kwasów tłuszczowych omega 3 i omega 6. Czym właściwie one są i gdzie możemy je znaleźć?

Kakao na diecie – właściwości, rodzaje i skład

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Ciemne, sypkie, gorzkie lub ukryte w czekoladzie i innych czekoladowych przysmakach. Kakao – mało kto nie ulega jego pokusie.

Cudowne właściwości oleju lnianego i jego szerokie zastosowanie

Emilia Muchowska ponad miesiąc temu

To źródło kwasów omega 3 i omega 6, witamin oraz składników wykazujących działanie antyoksydacyjne i oczyszczające organizm.

Sok z jagód acai posiada niezwykłe właściwości. Jego regularne picie sprzyja zdrowiu

Anna Bochenek ponad miesiąc temu

Poznaj niezwykle pozytywne właściwości popularnego soku z jagód acai. To nie reklama, on na prawdę działa!