fit

Pudding chia z figami

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Po raz kolejny na moim stole zagościł pudding chia. Dzisiaj była to wersja z figami. Zapewne zastanawiacie się dlaczego tak często sięgam po ten deser ?

Smoothie owocowe z zieloną pietruszką

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Lubicie owocowe smoothie ? Ja bardzo, dlatego łączne różne dostępne w danym sezonie owoce. Wzbogaciłam moje smoothie o natkę pietruszki, bogatą w witaminę C, na która w okresie przeziębień wzrasta zapotrzebowanie.

Pudding Chia z malinami i polewą czekoladową

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Mimo niesprzyjającej pogody za oknem, na targu jest jeszcze wiele wspaniałych sezonowych owoców i warzyw. Postanowiłam to wykorzystać i w moim dzisiejszym deserze gościły maliny. :) Polecam Wam pudding Chia z owocami i polewą z gorzkiej czekolady.

Meksykańska tortilla

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Wszystkim wielbicielom ostrych dań polecam meksykańską tortillę. Szybka oraz prosta w przygotowaniu potrawa, która może stanowić posiłek na wynos.

Szaszłyki z sosem miętowym

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Nieodłączną częścią wakacji jest grillowanie. Często zadajecie mi pytania odnośnie tego co jeść podczas przyjęcia w ogrodzie? Moja dzisiejsza propozycja to szaszłyki z kurczakiem i warzywami, podawane z sosem miętowym. Idealne lekkie, a zarazem orzeźwiające danie z grilla.

Lemoniada arbuzowa

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Na słoneczne dni polecam Wam orzeźwiającą lemoniadę arbuzową.

Domowe owocowe lody

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Moi drodzy, sezon na lody uważam za otwarty ! Warto połączyć przyjemne z pożytecznym, przygotowując domowe lody, które są zarówno pyszne, jak i pożywne. Spożywając taki deser unikniemy zbędnych dodatków, które często znajdują się w lodach kupionych w sklepie, a w zamian za to dostarczymy sporo witamin oraz składników mineralnych.

Czekolada na oleju kokosowym

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Nie masz jeszcze pomysłu na słodki upominek dla ukochanej osoby ? Czekolada na oleju koksowym będzie idealnym wyborem nawet dla osób, które są na diecie redukcyjnej, bezglutenowej, bezlaktozowej lub wegańskiej . Prosty i szybki w przygotowaniu deser doskonale sprawdzi się na walentynkowy wieczór.

Koktajl odmładzający

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Zimą pacjenci często skarżą się na problemy z cerą, włosami czy paznokciami, dlatego dzisiaj proponuję Wam skoncentrowaną dawkę witamin i składników mineralnych w postaci koktajlu. Produkty dodane do koktajlu mają działanie antyoksydacyjne, dzięki czemu przyrządzony przez nas napój będzie działał odmładzająco.

Cytryna w syropie miodowym

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Wraz z początkiem grudnia w moim domu pojawiają się wstążki, opakowania, celofany, a w każdej wolnej chwili zajmuje się gotowaniem, przystrajaniem oraz pakowaniem prezentów. Z dnia na dzień zwiększa się ilość pomysłów w mojej głowie, czasami obawiam się, że grudzień jest dla mnie za krótki, aby wszystko zrealizować, a za razem połączyć to z pracą zawodową. Chcąc połączyć przyjemne z pożytecznym postanowiłam się z Wami podzielić pomysłem na dodatek do prezentu jakim może być cytryna w syropie miodowym, którą możecie przygotować w słoiczku, a następnie własnoręcznie go ozdobić.

Bezy na ksylitolu

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Dzisiaj kolejna odsłona słodkiej przekąski, którą możecie przygotować na święta, czyli bezy na ksylitolu. Jest to idealna propozycja dla wszystkich osób, które podczas tegorocznych świąt goszczą u siebie np. diabetyków, osoby na diecie bezglutenowej, bezlaktozowej oraz redukcyjnej.

Śledzie w sosie musztardowym

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Szukacie pomysłu na świąteczne potrawy, które będą sprzyjały Waszej dotychczasowej diecie? Mam dla Was pierwszą propozycję jaką jest śledź w sosie musztardowym. Smaczna przekąska, które może zagościć na Waszych wigilijnych stołach.

Pudding chia z owocami

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Do przyrządzenia dzisiejszego deseru wykorzystałam popularne nasiona chia, które są doskonałym źródłem witamin, minerałów i błonnika. To, także bogactwo kwasów omega3 oraz omega6, które występują w odpowiednich do siebie proporcjach. Pudding chia w połączeniu z owocami może stanowić bardzo smaczne drugie śniadanie lub podwieczorek.

Koktajl z pieczonej dyni

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Korzystając z uroków jesieni postanowiłam przygotować koktajl z pieczonej dyni. Jest to pożywny wartościowy podwieczorek, który możecie przygotować na Halloween, jako alternatywa dla wysokokalorycznych, przetworzonych słodyczy.

Mus czekoladowy z awokado i orzechów

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Macie ochotę na deser ? Moją dzisiejszą propozycją na jesienną chandrę jest krem czekoladowy z awokado i orzechów. Doskonale smakuje, jest bardzo pożywny i pełen wartości odżywczych. Możecie go użyć do smarowania pieczywa, a także jako alternatywę dla kremów do ciast.

Fit deser z owocami

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Korzystając z uroków lata przygotowałam dziś szybki, pożywny i bardzo smaczny posiłek. Fit deser z owocami, to połączenie zarówno białka, jak i węglowodanów, dzięki czemu doskonale sprawdzi się jako posiłek potreningowy.

Dorsz ze szpinakiem i Mozzarellą

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Ryby są bogatym źródłem składników mineralnych, białka, witaminy D oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych, jednak wciąż spożywamy ich zbyt mało. Często słyszę od swoich pacjentów, że nie jadają ryb, ponieważ ich nie lubią lub nie mają pomysłu na przyrządzenie. Moja dzisiejsza propozycja to smaczne, szybkie w przygotowaniu oraz pożywne danie, czyli dorsz ze szpinakiem i Mozzarellą, który zasmakuje nawet najbardziej wybrednym.

Koktajl z mango na mleczku kokosowym

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Na letni, upalny dzień polecam Wam koktajl z mango na mleczku kokosowym.

Dietetyczny sernik truskawkowy

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Przejście na odpowiednio zbilansowaną dietę to wprowadzenie alternatywnych, zdrowszych form posiłków. Dzisiaj prezentuję Wam przygotowany przez nią podwieczorek, czyli dietetyczny sernik truskawkowy !

Roladki z kurczaka ze szparagami

mgr Magdalena Borowiec ponad miesiąc temu

Nadszedł wyczekiwany przeze mnie sezon na szparagi, dlatego dzisiaj proponuję Wam danie główne z ich wykorzystaniem. Roladki z kurczaka ze szparagami, czyli smaczne, pożywne, wiosenne danie.