cynk

Dieta na zmęczenie i senność – produkty zalecane i zakazane

Paulina Michalak ponad miesiąc temu

Ciągle czujesz się zmęczony i ospały? Odpowiednie produkty w codziennym menu pobudzą Cię do życia, sprawdź jakie.

Cynk – niezbędny mikroelement. Zobacz za co jest odpowiedzialny!

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Choć cynk występuje w organizmie ludzkim w śladowych ilościach, jego rola w prawidłowym funkcjonowaniu jest niepodważalna. Jego niedobory mogą być bardzo niebezpieczne!

Niedobory składników mineralnych i witamin w dietach wegetariańskich

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Diety wegetariańskie, w zależności od stopnia rygoru dotyczącego eliminacji mięsa, produktów pochodzenia zwierzęcego i jaj, stanowią zagrożenie licznych niedoborów zarówno składników mineralnych i witamin pochodzenia zwierzęcego.

Wchłanianie żelaza hemowego i niehemowego z pożywienia

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Żelazo cechuje się niską przyswajalnością, ponieważ istnieje wiele czynników, które obniżają jego wchłanialność z układu pokarmowego.

Dieta po złamaniu kości – co należy spożywać a czego unikać?

Paulina Michalak ponad miesiąc temu

Bogata w cenne witaminy i minerały dieta korzystnie wpływa na regenerację złamanych kości. Sprawdź, które produkty jeść, a które unikać po przebytym złamaniu.

Dlaczego pszenica twarda jest lepsza od innych?

Klaudia Niemira ponad miesiąc temu

Z pewnością nieraz widzieliście na półkach sklepowych makarony wykonane z pszenicy durum. Czy wiecie czym one się różnią od makaronów wykonanych ze zwykłej mąki? Jeśli nie, przeczytajcie artykuł Klaudii Niemiry, a Wasze zakupy staną się o wiele prostsze.

Żywieniowe i fitoterapeutyczne wspomaganie odporności organizmu

Justyna Maciejewska ponad miesiąc temu

Wspomóż swój układ immunologiczny wybierając produkty i zioła, które mają na niego korzystny wpływ.

ADHD – niewłaściwa dieta dziecka może prowadzić do nasilenia objawów!

Justyna Piekara ponad miesiąc temu

ADHD jest coraz częściej diagnozowanym schorzeniem wśród dzieci. Warto wiedzieć o nim więcej, a szczególnie to, w jaki sposób możemy złagodzić objawy tej choroby.

Rukiew wodna. Właściwości, zastosowanie, przeciwwskazania i przepisy

Paulina Michalak ponad miesiąc temu

Rukiew wodna wygląda delikatnie i świeżo. Niech jednak cię to nie zmyli – to prawdziwa bomba witaminowa. Poznaj spektakularne działanie tej rośliny.

Hennowanie włosów, czyli naturalna, ziołowa koloryzacja

Joanna Rojkowicz ponad miesiąc temu

Marzysz o lśniących włosach w ulubionym kolorze? Rezygnujesz więc ze zdrowia swoich włosów na rzecz ich koloryzacji? Poznaj metodę, która łączy koloryzację z regeneracją!

Durian. Właściwości, wartości odżywcze i zastosowanie niezwykłego owocu

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

To co zdrowe nie zawsze jest smaczne i pachnące. Tak właśnie jest w przypadku owocu duriana, gdzie zapach nie idzie w parze z walorami zdrowotnymi. Warto jednak spróbować, a może zapach przestanie być dla Was odstraszający!

Orkisz – właściwości, wartość odżywcza i dostępne produkty

Justyna Maciejewska ponad miesiąc temu

Zapomniane zboże znów wraca do łask. Poznaj orkisz cenne zboże o leczniczych właściwościach polecane przez św. Hildegardy z Bingen

Rzodkiewka. Właściwości, wartości odżywcze, witaminy i wpływ na karmienie piersią

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Warzywo, którego pojawienie się na straganach zwiastuje wiosnę. Bez niej pyszna kanapka z nowalijkami nigdy się nie uda. Dowiedz się, ile zdrowia kryje się w tej małej i niepozornej rzodkiewce.

Jaki wpływ na poziom żelaza ma krótkotrwała głodówka?

Kozak Natalia ponad miesiąc temu

Walka z nadmiarem kilogramów za pomocą zdrowej i zbilansowanej diety jest procesem długotrwałym i wymagającym dużo cierpliwości. Niestety nie każdy ma w sobie tyle wytrwałości. Łatwiejszym sposobem jest zastosowanie krótkiej głodówki w celu zrzucenia kilku kilogramów, a po której znów można zacząć jeść „normalnie”. Nie jest to jednak dobre rozwiązanie i to nie tylko ze względu na efekt jojo, na który z pewnością możemy liczyć.

Arbuz – właściwości, składniki odżywcze oraz wpływ na karmienie piersią

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Arbuz to owoc o szerokim zastosowaniu. Idealnie nadaje się jako składnik sałatek owocowych i drinków. Latem to pyszny i zdrowy sposób na ugaszenie pragnienia!

Składniki mineralne i witaminy występujące w jajkach

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Kolejny artykuł odkrywający przed nami tajemnice jajka. Tym razem skupimy się na witaminach i minerałach zawartych w tym niepozornym bogactwie składników odżywczych.

Jak poprawić wzrok dzięki diecie bogatej w niezbędne witaminy

Dominika Jurkowska ponad miesiąc temu

O oczy jak o każdy inny narząd należy dbać. Aby zachować dobry wzrok nie musimy stosować drogich kropel, nawet najlepsze mogą okazać się niewystarczające. Czasami wystarczy zmienić swoją dietę i uzupełnić ją o niezbędne składniki, które pozwolą utrzymać oczy w dobrym zdrowiu.

Rozstępy – jak się ich pozbyć domowymi sposobami?

Justyna Gawrońska ponad miesiąc temu

Sprawdź jak w domowych warunkach możesz pozbyć się uciążliwych i małoestetycznych rozstępów. Pamiętaj nie zwlekaj z ich leczeniem!

Kakao na diecie – właściwości, rodzaje i skład

Aleksandra Musiał ponad miesiąc temu

Ciemne, sypkie, gorzkie lub ukryte w czekoladzie i innych czekoladowych przysmakach. Kakao – mało kto nie ulega jego pokusie.

Naturalne afrodyzjaki dla kobiet i mężczyzn, które możemy znaleźć w kuchni

Justyna Gawrońska ponad miesiąc temu

Odkryj eliksir miłości w swojej kuchni, porusz zmysły i zapewnij niesamowite doznania wam obojgu!