Jesteś na:

ćwiczenia

Oceń
ćwiczenia - 5.0/5. Oddano 5 głosy.

ćwiczenia Aktywność fizyczna spełnia niezwykle ważną rolę w życiu człowieka. Odpowiedni zestaw ćwiczeń pozwoli ci pozbyć się nie tylko nadmiaru tkanki tłuszczowej, wysmuklić i wyrzeźbić ciało, ale również utrzymać odpowiednią kondycję, co sprzyja w profilaktyce wielu chorób. Szczególnie dzisiaj, kiedy ogromna ilość osób prowadzi siedzący tryb życia, należy zadbać o odpowiednią ilość ruchu każdego dnia. Poniżej przedstawiamy artykuły, w których odnajdziecie wiele przykładowych zestawów ćwiczeń wraz z opisami. Pozwolą wam one osiągnąć poprawę wizualną swojej sylwetki, samopoczucia oraz zdrowia. Zapraszamy do lektury.

Sylwetka na lato – czy warto robić brzuszki?

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Zbliża się lato, a wraz z nim sezon na bikini. Niestety na naszym brzuchu wciąż zalegają pozostałości zimowego snu. Zaczynamy więc intensywne wyzwania i regularnie ćwiczymy brzuszki, chcąc osiągnąć płaską i smukłą talię. Gdzie tkwi błąd?

Długotrwale siedzenie najgorsze dla osób z cukrzycą typu 2

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Ciągłe siedzenie negatywnie wpływa na nasze zdrowie. Najgorsze efekty widać u osób z cukrzycą typ. 2. Wystarczy krótka zmiana pozycji, aby zauważyć poprawę!

Wysiłek fizyczny osób z cukrzycą – korzyści i zagrożenia

Iwona Jędrzejczyk ponad miesiąc temu

Aktywność fizyczna stanowi niezbędny element profilaktyki i leczenia niektórych z nich, a przede wszystkim otyłości, nadciśnienia, chorób serca czy cukrzycy. Szczególną rolę odgrywa w profilaktyce cukrzycy typu 2. Zarówno diabetycy, jak i inni są zdrowsi, jeżeli regularnie ćwiczą.

Rozgrzewka przed ćwiczeniami

Zanim wpadniecie w rytm powtórzeń kolejnych ćwiczeń, pamiętajcie o rozgrzewce. Prawidłowo przeprowadzona pozwoli wam uniknąć kontuzji, rozgrzeje ciało i odpowiednio przygotuje je do wysiłku.

Najbardziej optymalny czas ćwiczeń dla największych efektów

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Jak często i długo ćwiczyć, aby uzyskać zamierzone efekty? Uzależnij swoje efekty od optymalnego czasu i częstotliwości ćwiczeń.

W prosty sposób możesz ochronić się przed cukrzycą ciążową!

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Kobietom w ciąży często grozi cukrzyca. Jest jednak na to sposób! Aktywność fizyczna zachowana przez kobiety w ciąży skutecznie może ochronić je przed tą chorobą!

Najlepszy sposób na wytrwanie w noworocznych postanowieniach

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Nowy rok – nowe wyzwania. Pewnie wielu z Was wraz z nastaniem nowego roku postanowiło, że zacznie lepiej się odżywiać, regularnie ćwiczyć itp. Okazja dobra jak każda inna, aby zacząć o siebie dbać. Tylko jak wytrzymać w postanowieniu? Rozwiązanie dla zapalonych sportowców kryje się we filiżance kawy.

Ćwiczenia a sen

Zależność pomiędzy aktywnością fizyczną a snem jest niezwykle duża. Odpowiednimi ćwiczeniami możemy sobie zapewnić spokojny i zdrowy sen. Po ciężkim treningu na siłowni czy w domu, nasze mięśnie potrzebują również czasu na regenerację, a sen jest w tym przypadku najlepszy.

Podciąganie na drążku – technika, chwyty, efekty, wskazówki dla początkujących

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Z ćwiczeń wykonywanych na drążku jest to ćwiczenie najlepiej rozbudowujące mięśnie pleców, a przede wszystkim mięsień najszerszy grzbietu. Ćwiczenie to wydaje się nam bardzo dynamiczne i proste, jednak nawet niewielka zmiana w rozstawie dłoni czy pozycji ciała względem drążka może mieć zasadniczy wpływ na efekty ćwiczenia.

Ćwiczenia na stres

Aktywność fizyczna nie tylko pozwala nam spalać kalorie, a wraz z nimi zbędne zapasy tłuszczu. Odpowiedni zestaw ćwiczeń pozwoli nam się wyciszyć i zrelaksować lub wyładować energię i negatywne emocje zebrane w czasie stresującego dnia.

Seniorze – dbaj o swoje zdrowie, my powiemy Ci jak!

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Dziś przygotowaliśmy mnóstwo wskazówek dla seniorów, które pomogą im zachować swoje ciało w młodzieńczej kondycji!

7 niezawodnych sposobów na płaski brzuch

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Płaski brzuch jest w końcu w zasięgu Twojej ręki. Wystarczy odrobina wysiłku!

Ćwiczenia na koncentrację uwagi dla dzieci i dorosłych

Magdalena Mirta ponad miesiąc temu

Znacie to uczucie, gdy nic nie wchodzi do głowy, a czytanie książki nie jest już tak przyjemne, jak ostatnio? Muzyka też denerwuje, mimo że kiedyś rozweselała. Problemy z koncentracją pojawiają się u każdego z nas i mogą być dosyć nieprzyjemne. Dotyczą nie tylko dorosłych, ale również dzieci.

7 sposobów na pobudzenie organizmu

Karolina Kowalska ponad miesiąc temu

Poznaj najlepsze sposoby na szybkie pobudzenie organizmu!

6 wskazówek jak schudnąć bez efektu jo-jo

Iwona Jędrzejczyk ponad miesiąc temu

Spędza sen z powiek wszystkim walczącym ze zbędnymi kilogramami, a jednak wciąż niewiele osób wie, na czym dokładnie polega i co należy robić, aby ustrzec się przed nim raz na zawsze. Efekt jo-jo, ponieważ o nim mowa, dotyczy wielu osób przebywających na dietach odchudzających, które chcą rozprawić się z nadprogramową tkanką tłuszczową. Okazuje się, że najlepszą receptą na niego jest zachowanie zdrowego rozsądku.

6 najgorszych rzeczy jakie robimy po jedzeniu

Karolina Kowalska ponad miesiąc temu

Z pewnością którąś z 6 rzeczy zakazanych po jedzeniu, kiedyś zdarzyło Ci się robić. Dowiedz się, dlaczego nie warto ich robić i jaki ma to wpływ na Twoje zdrowie.

Aktywne fizycznie mamy mają aktywne dzieci!

Justyna Piekara ponad miesiąc temu

Okazuje się, że aktywność ruchowa dziecka jest silnie uzależniona od trybu życia, jaki prowadzi jego matka.

Hula hoop – efekty, ćwiczenia i wybór najlepszego sprzętu

Karolina Kowalska ponad miesiąc temu

Koło hula-hop jest nie tylko świetną zabawą. To świetny sposób na rzeźbienie ciała i spalanie kalorii. Spróbuj!

Krótki domowy obwodowy trening brzucha

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Skuteczny trening brzucha można wykonać również w domu.

Najbardziej efektywny trening na barki – wyciskanie i wznosy

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Muskularnie rozbudowane, wręcz idealnie okrągłe barki to marzenie wielu adeptów siłowni. Na czym się skupić podczas doboru ćwiczeń na tą partię mięśniową?

Trening mięśni barków – plan dla początkujących i zaawansowanych

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Gotowe plany treningowe na mięśnie barków dla początkujących i zaawansowanych.