Jesteś na:

budowa ciała

Mezomorfik, endomorfik, ektomorfik, czyli dieta zgodna z typem sylwetki

Iwona Jędrzejczyk ponad miesiąc temu

Naukowcy udowodnili, że istnieje kilka typów przemiany materii. Na tym założeniu opiera się jeden z rodzajów diety. Sposób odchudzania polega na dostosowaniu codziennego jadłospisu do swojego typu metabolicznego.

Hula hoop – efekty, ćwiczenia i wybór najlepszego sprzętu

Karolina Kowalska ponad miesiąc temu

Koło hula-hop jest nie tylko świetną zabawą. To świetny sposób na rzeźbienie ciała i spalanie kalorii. Spróbuj!

Krótki domowy obwodowy trening brzucha

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Skuteczny trening brzucha można wykonać również w domu.

Najbardziej efektywny trening na barki – wyciskanie i wznosy

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Muskularnie rozbudowane, wręcz idealnie okrągłe barki to marzenie wielu adeptów siłowni. Na czym się skupić podczas doboru ćwiczeń na tą partię mięśniową?

Trening mięśni barków – plan dla początkujących i zaawansowanych

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Gotowe plany treningowe na mięśnie barków dla początkujących i zaawansowanych.

Trening mięśni barków – budowa i ćwiczenia

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Poznaj najlepsze ćwiczenia na mięśnie barków, które zintensyfikują Twój trening i dadzą wymierne efekty.

Krótki i intensywny obwodowy trening brzucha

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Trenuj swój brzuch w kilku intensywnych obwodach

Mięśnie barków – charakterystyka, zasady treningu i ćwiczenia

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Mięśnie naramienne są niezwykle ważne szczególnie dla płci męskiej. Budują one estetyczny wygląd barków. Dowiedz się, na co zwracać uwagę przy ich treningu i jak uniknąć kontuzji.

Trening mięśni ramion – plan dla początkujących i zaawansowanych

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Plan treningowy dla maksymalnej rozbudowy mięśni ramion.

Trening mięśni ramion – budowa i ćwiczenia

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Poznaj najlepsze ćwiczenia na mięśnie ramion pozwalające zintensyfikować pracę mięśni i zwiększyć rezultaty treningów.

Dysmorfofobia – leczenie zaburzeń postrzegania własnego ciała

Paulina Hetwer ponad miesiąc temu

Nadmierne skupienie uwagi na własnym ciele może przerodzić się w obsesję prowadzącą do poważnych konsekwencji. Dysmorfofobia – czym jest i jak sobie z nią poradzić?

Trening mięśni klatki piersiowej – ćwiczenia i plan

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Poznaj najlepsze ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej i plan pozwalający zintensyfikować ich rozwój.

Trening mięśni ud – ćwiczenia i plan

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Poznaj najlepsze ćwiczenia na mięśnie ud i plan pozwalający zintensyfikować ćwiczenia

Trening siłowy dla początkujących – założenia i plan

Zofia Mikoś ponad miesiąc temu

Dowiedz się jak zbudować skuteczny plan treningu siłowego dla początkujących. Dobrze ułożony, posiada kilka niezbędnych elementów, które umożliwiają maksymalne wykorzystanie potencjału organizmu.

Przysiad tylni – rozgrzewka, pozycja wyjściowa i technika wykonywania

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Przysiad ze sztangą na barkach jest jednym z najlepszych ćwiczeń zwiększających siłę oraz wygląd naszych nóg. Angażuje niemal całe ciało i jest świetnym narzędziem w walce o piękne i zdrowe nogi.

Martwy ciąg – rozgrzewka, pozycja wyjściowa i różne techniki wykonania

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Ćwiczenie zaliczane do najważniejszych i najlepiej wpływających na rozwój siły oraz sylwetki na siłowni.