aeroby

Oceń
aeroby - 2.3/5. Oddano 3 głosy.

aeroby Aerob to organizm, który do życia potrzebuje tlenu. Tak jak człowiek. Trening aerobowy to tzw. trening tlenowy, podczas którego angażujesz całe swoje ciało, a nie skupiasz się na poszczególnych partiach mięśni. Nie chodzi tu o obciążenie i maksymalny wysiłek, ale o długotrwałe dostarczanie większej ilości tlenu do mięśni. Dlatego nie bagatelizuj treningów aerobowych. Byś może nie są najlepszym sposobem na zrzucenie tkanki tłuszczowej, być może są długie i bywają nudne. Jednak to one sprawią, że pozbędziesz się zadyszki biegnąc na autobus czy wchodząc po schodach. Dodadzą ci energii, siły i dobrego samopoczucia na każdy dzień tygodnia. Dzięki nim z uśmiechem będziesz witać poranek. W artykułach zamieszczonych poniżej, dowiesz się o nich nieco więcej. Nasi trenerzy podpowiedzą ci ile i jak trenować, aby osiągnąć najlepsze rezultaty.

Trening aerobowy najlepszy w redukcji tłuszczu trzewnego

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Trening tlenowy skutecznie zredukuje tłuszcz trzewny i zadba o Twoją kondycję. Nie rezygnuj z niego i włącz go do swojego planu treningowego!

Aeroby – pierwszy krok do aktywnego stylu życia

Bonavita.pl ponad miesiąc temu

Dla osoby, która dopiero zaczyna swoją przygodę ze sportem wyniszczający trening interwałowy bardziej zniechęci niż zmotywuje. Pierwszym krokiem do aktywnego stylu życia powinny być treningi aerobowe.

Korzyści płynące z dobrze przeprowadzonej rozgrzewki i poszczególne jej etapy

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Rozgrzewka jest bardzo ważnym, a jednocześnie często pomijanym elementem treningu. Jej niedbałe wykonanie jest prostą drogą do kontuzji, niezależnie od dyscypliny sportu.

Aeroby – ćwiczenia

Do treningu aerobowego zaliczane są biegi, jazda na rowerze, pływanie, jazda na rolkach czy skakanka. Treningi aerobowe również możesz wykonywać na siłowni wykorzystując do tego orbitrek, stepper lub wioślarz.

Poziom tętna w treningu aerobowym

Pozom tętna w czasie treningu aerobowego powinien plasować się w przedziale 55%–85 % twojego maksymalnego tętna. Wówczas trening będzie najefektywniejszy.

Spalanie tłuszczu podczas treningu aerobowego

Podczas treningu tlenowego dopiero po 40 min nasz organizm pobiera energię z zapasów tłuszczu. Warto zadbać o regularność treningów aerobowych.