Jesteś na:

Przepis na prażone płatki owsiane z jogurtem i owocami

16 18 20


Moją dzisiejszą propozycją na smaczną, pożywną przekąskę, która doskonale sprawdzi się jako II śniadanie lub podwieczorek są prażone płatki owsiane z jogurtem i owocami. Jest to pełnowartościowe, wysokobłonnikowe dnie, które warto zabrać ze sobą do szkoły lub pracy.

Składniki

Przepis na 1 porcję

Płatki owsiane – 6 łyżek

Jogurt naturalny 2%  – 1 opakowanie (małe)

Kiwi – 1 sztuka

Banan – 1/2 sztuki

Winogrona zielone – około 7 sztuk

Otręby pszenne – 2 łyżki

Miód – 1 łyżeczka

Sposób przygotowania: płatki owsiane podprażyć na suchej patelni. Kiwi oraz banana obrać ze skórki, pokroić w kostkę. Winogrona podzielić na pół. W wysokiej szklance umieszczać warstwami banana, prażone płatki,  jogurt, kiwi, jogurt, winogrona oraz otręby. Całość polać łyżeczką miodu.

P1090030

P1090029

Smacznego!

Oceń
8.1/10. Oddano 8 głosy.
ponad miesiąc temu
Skomentuj Dodaj opinię

Twoja opinia jest ważna. Zarówno dla nas jak i innych osób korzystających z naszego serwisu.

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.
Obowiązkowe pola są oznaczone

Zobacz również: