Jesteś na:

Koktajl bananowo- kawowy

16 18 20

Moją dzisiejszą propozycją na szybki posiłek po treningu (max 20 minut po skończonych ćwiczeniach) jest koktajl bananowo- kawowy. Na wstępie chciałabym dodać, że nie piję w ogóle kawy, gdyż jej nie lubię, jednak koktajl, który dzisiaj przygotowałam urzekł mnie smakiem. Jest to szybki, pożywny oraz dodający energii posiłek, który możecie zabrać ze sobą na siłownię lub spożyć jako drugie śniadanie, czy podwieczorek.

12591954_1099981106714475_1566397311_o

Składniki

Banan 1 sztuka

Kawa (naturalna) – 1 łyżeczka

Jogurt naturalny 2%  – 150 g

Miód 1/2 łyżeczki

Otręby pszenne 1 łyżka

12562608_1099981140047805_2115658523_o

Sposób przygotowania:

Do kubka wsypać łyżeczkę mielonej kawy, zalać wrzątkiem (200 ml), ostudzić. Do wysokiego naczynia wrzucić obranego, pokrojonego w plastry banana, miód, otręby pszenne oraz jogurt naturalny, całość zalać kawą. Wszystkie składniki zmiksować. Koktajl podawać lekko schłodzony.

12596670_1099980993381153_562863358_o

12596850_1099981176714468_146470416_o

Smacznego!

Oceń
7.2/10. Oddano 36 głosy.
ponad miesiąc temu
Skomentuj Dodaj opinię