Jesteś na:

Kilka rad dietetyczny na zakwaszenie organizmu

16 18 20

Zakwaszenie organizmu jest dość częstym i niebezpiecznym skutkiem nieprawidłowej diety. Może prowadzić do licznych chorób. Dowiedz się, co włączyć do swojej diety, aby się przed nim uchronić!

Chcesz schudnąć przed WAKACJAMI?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta

Jak „odkwasić” organizm

Zakwaszenie organizmu spowodowane jest głównie złą dietą. Zaburzone ph organizmu może prowadzić do wielu chorób m.in. nadciśnienia, depresji, osteoporozy, a także powodować zawroty głowy i osłabienie fizyczne. Jak się przed tym chronić? Wzbogacić swoją dietę o:

  • warzywa zasadotwórcze: pietruszka, szparagi, rzeżucha, a także soki warzywne niesłodzone;
  • owoce: cytryny, arbuzy, winogrona, kiwi, ananas;
  • suszone owoce: rodzynki, suszone figi, morele, daktyle.

Ponadto warto pamiętać, aby w komponowaniu swoich posiłków unikać łączenia węglowodanów z białkami. Należy również ograniczyć produkty z białej mąki, słodyczy, słodzików i dużej ilości mięsa.

Warto zatem sięgnąć po przepisy z diety wegetariańskiej. Kilka razy w tygodniu takie dania warzywne z pewnością pomogą nam w utrzymaniu prawidłowego ph organizmu. Zresztą dania kuchni wegetariańskiej są naprawdę bardzo smaczne i pasują nawet zagorzałym mięsożercom.  

Oceń
Kilka rad dietetyczny na zakwaszenie organizmu - 6.9/10. Oddano 8 głosy.
ponad miesiąc temu

Twoja opinia jest ważna. Zarówno dla nas jak i innych osób korzystających z naszego serwisu.

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.
Obowiązkowe pola są oznaczone

Chcesz być na bieżąco?