Jesteś na:
trening

Kamagon Ball® Basic

Wróć do kalendarza

Piłka Kamagon Ball® została tak zaprojektowana, aby umożliwić naukę efektywnego ruchu, zintegrowanego, angażującego całe ciało i silnie aktywującego mięśnie core.

Informacje
Kiedy:
12 marca 2016
10:00
Czas zakończenia:
18:00
Gdzie:
fairPlayce
Bożydara 10
Poznań, wielkopolskie, Polska
Strona www:
http://www.ekspertfitness.com/kalendarz-wydarzen/52-kamagon-basic
Organizatorzy:
ekspertfitness.com Izabella Laskowska Tel.: 512 933 111 E-mail: [email protected] www: http://www.ekspertfitness.com/
Zapisy:
brak, bez rezerwacji

Piłka Kamagon Ball® to niestabilny ciężarek. Gdy wypełnisz ją wodą, uzyskujesz wyjątkowy sprzęt do ćwiczeń stabilizujących, bo sama piłka pozbawiona jest stabilności. Ruch wody wewnątrz piłki w połączeniu z jej wagą/masą wymuszają silniejsze zaangażowanie włókien mięśniowych w porównaniu do ćwiczeń, gdzie tę samą liczbę powtórzeń wykonuje się stabilnym ciężarkiem.

 

Ten ruch wody określamy jako Hydro-Inertia® (czyli hydro-inercja). Hydro-Inertia® sprawia, że mięśnie pracują koncentrycznie i ekscentrycznie, jednocześnie ćwicząc układ nerwowy. To kluczowy czynnik w zwiększaniu siły, eksplozywnej mocy, równowagi, stabilności, koordynacji nerwowo-mięśniowej, świadomości własnego ciała, szybkości i zręczności. Nawet dobrze wytrenowane mięśnie nie są w stanie w pełni wykorzystać swojego potencjału, jeśli układ nerwowy nie został solidnie wyćwiczony.

 

Jak okiełznać i kontrolować hydro-inercję dowiesz się z podstawowego szkolenia Kamagon Ball® Basic.

 

Cele kursu:

  • Poznać wyjątkowe zalety piłki Kamagon Ball®.
  • Zapoznać się z zasadami bezpieczeństwa i zaleceniami praktycznymi dotyczącymi treningu Kamagon®.
  • Dokonać przeglądu badań porównawczych, analizujących zaangażowanie mięśni core w treningu z kettlami i z Kamagon Ball®.
  • Omówić łączenie Kamagon Ball® z innym sprzętem BOSU® i tworzenie planów treningowych zapewniających różnorodność.
  • Omówić wyjątkowe zalety piłki Kamagon Ball® z punktu widzenia biomechaniki.
  • Omówić wytyczne dla rozgrzewki właściwej dla specyfiki treningu z Kamagon Ball®.
  • Praktyczne ćwiczenia – odbyć 60-minutowy trening z Kamagon Ball®.
  • Zdefiniować trening funkcjonalny i omówić różnicę między integracją a izolacją.
  • Zapoznać się z ośmioma zasadami treningu funkcjonalnego.
  • Przeanalizować trzy główne płaszczyzny ruchu i wykorzystanie ich w tworzeniu programu.
  • Omówić pięć funkcjonalnych modeli ruchu.
  • Przeanalizować zależności między stabilnością a mobilnością stawów.
  • Zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi ruchu progresywnego i regresywnego.
  • Przeanalizować style nabywania umiejętności, rozwoju i nauki.
  • Zdefiniować trening plyometryczny, zapoznać się z definicjami ćwiczeń plyometrycznych, poznać podstawy naukowe cyklu rozciągnięcie-skurcz w mięśniach.
  • Ćwiczenie praktyczne – powtórzyć wszystkie ćwiczenia zawarte w programie, dowiadując się przy tym, jak uczyć progresji i regresji w każdym ćwiczeniu.

 

Wymagania: Dobry stan zdrowia

Zakończenie: Materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa

Prowadzenie: Celina Kontek

Redaktorzy:
Dodano: 18 lutego 2016
Data aktualizacji: 18 lutego 2016
Zgłoś zmiany, edytuj wydarzenie:

Ocena

Aby móc wystawić ocenę

Wydarzenie nie zostało jeszcze ocenione.