Jesteś na:

Dieta dla sportowców

Dieta biegacza – jadłospis i suplementy

Martyna Jaros ponad miesiąc temu

Odpowiednio skomponowany jadłospis osoby, której integralną częścią życia jest bieganie, stanowi podstawę rozwijania umiejętności biegowych. Bieganie jest sportem wytrzymałościowym, dlatego w przypadku tej dyscypliny szczególnie ważnym jest uzupełnianie zużytych podczas treningu zasobów glikogenu mięśniowego oraz wątrobowego. Co zatem powinien jeść biegacz?

Odchudzanie bez utraty mięśni u osób aktywnych – czy jest możliwe?

Marcin Grzelak ponad miesiąc temu

Wydawać by się mogło, iż do pozbycia się nadmiaru tkanki tłuszczowej w organizmie należy jedynie ograniczyć spożycie kalorii jak i zadbać o dodatkową aktywność fizyczną. W niniejszym opracowaniu postaram się opisać jak zminimalizować straty masy mięśniowej w trakcie redukcji tkanki tłuszczowej.

Żywienie sportowców – wpływ indeksu glikemicznego na wydolność tlenową

Dominika Jurkowska ponad miesiąc temu

W sporcie wytrzymałościowym przeważa energetyka tlenowa, a głównym substratem dla pracujących mięśni jest glikogen mięśniowy i wątrobowy. W związku z tym, rola węglowodanów jest niepodważalna. Natomiast wpływ indeksu glikemicznego posiłków na ewentualną poprawę wydolności nadal nie jest potwierdzony.

Najlepsza dieta na masę. Rozbuduj swoje mięśnie!

Damian Adamiak ponad miesiąc temu

Chcesz zbudować swoją sylwetkę i przybrać na masie mięśniowej. Oprócz treningu nie zapominaj o odpowiedniej diecie!