Jesteś na:

Aktywność na wakacjach

16 18 20

Często zadajecie mi pytania, które dotyczą tego w jaki sposób spędzić wakacyjny wyjazd, aby nie wrócić z dodatkowymi kilogramami ? Pozwalając sobie na lekkie odstępstwa od diety, warto wyrównać bilans energetyczny poprzez zwiększenie aktywności fizycznej.

1). Wyjeżdżając nad morze lub jezioro oprócz leżenia na piasku warto popływać. Opór, który stawia woda wymaga siły, dzięki czemu rozwijamy swoje mięśnie oraz kształtujemy sylwetkę. Godzina umiarkowanej szybkość pływania pozwala nam spalić około 500 kcal.

2). Polecam Wam spacer po plaży o zachodzie słońca. Chodząc po piasku wykonujemy ruchy, które wymagają pracy większej ilości mięśni, niż chodzenie po płaskiej nawierzchni. Taka godzinna aktywność pozwala nam spalić około 300 kcal.

13872430_1031473386900232_809285739_n

3). Gry i zabawy z przyjaciółmi to doskonała forma spędzenia czasu na plaży. Polecam Wam siatkówkę plażową, frisbee, czy też skakanie przez fale.

4). Będąc dzieckiem trenowałam akrobatykę sportową, dlatego ostatnio postanowiłam powrócić do jednej z pasji dawnych lat, czyli kręcenia hula-hop. Pewnie zastanawiacie się jak zapakowałam do samochodu pełnego bagażu dodatkowy sprzęt o metrowej średnicy ? Ostatnio doszła do mnie paczka z moim nowym, składanym kołem, dzięki czemu w prosty sposób umieściła  je w bagażniku. Nie mogłam sobie wyobrazić lepszej scenerii dla tego typu aktywności, niż plaża i morze w tle. Jest to idealna forma ćwiczeń dla wszystkich, który marzą o pięknej talii, a dodatkowo chcieliby poprawić krążenie krwi, wzmocnić kręgosłup, czy zgubić zbędne centymetry.  Warto zaopatrzyć się we własne, składane hulafit  – http://sklep.hulafit.pl/hula-hop-skladane-obciazone

P1030284

P1030280

Miłego aktywnego wypoczynku !! 😉

ponad miesiąc temu